Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Αυθαίρετα: Προσφυγή στο ΣΤΕ κατά του Υπουργού Οικονομικών, του Υπουργού Περιβάλλοντος, των νόμων 4495/03.11.2017, 4178/08.08.2013 κλπ


[Εκτός απροόπτου η αίτηση θα εκδικαστεί στις 23 Μαΐου 2018]
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΑΙΤΗΣΗ 
Δορυλάου Κλαπάκη, κατοίκου Αμαρουσίου, οδός ΄Οθωνος αριθ. 4
ΚΑΤΑ
Του Υπουργού Οικονομικών 
Και του Υπουργού Περιβάλλοντος Ενέργειας
ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ
Της υπ. Αρ. Κ.Υ.Α. αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631/2017 Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου, προϋποθέσεις και έλεγχος μειώσεων ειδικού προστίμου λόγω εργασιών προσαρμογής, στατικής ενίσχυσης και ενεργειακής αναβάθμισης, για την υπαγωγή αυθαιρέτων κατασκευών στον ν. 4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις», ανάθεση διαχείρισης και λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος υπαγωγής αυθαιρέτων και καθορισμός ποσού ανταπόδοσης και λοιπών υποχρεώσεων του αρμόδιου φορέα διαχείρισης του πληροφοριακού συστήματος
και παρεμπιπτόντως την ακύρωση:
  • του αντισυνταγματικού νόμου ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4495/2017 ΦΕΚ 167/Α/3-11-2017 Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις σε όσα αναφέρονται στην αυθαίρετη δόμηση .
  • Του αντισυνταγματικού νόμου 4178/8.8.2013 (ΦΕΚ 174/Α/ 8.8.2013), « Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης – Περιβαλλοντικό ισοζύγιο και άλλες διατάξεις» ο οποίος προσβάλλεται ως αντισυνταγματικός καθώς αντίκειται στο Σύνταγμα,
  • Και κατ επέκταση της αντισυνταγματικής Λανθασμένης απόφασης 1858/2015 της Ολομέλειας του ΣΤΕ με την οποία κρίθηκε με ισχυρή μειοψηφία Συνταγματικός ο νόμος 4178/8.8.13 (ο οποίος και προσβάλλεται παρεμπιπτόντως) καθώς αντίκειται στο Σύνταγμα, και ιδιαιτέρως το άρθρο 24 (και σειρά άλλων άρθρων του Συντάγματος ) ως αναλυτικά αναφέρει η υπάρχουσα τώρα και δεκαετίες νομολογία και η πρόσφατη απόφαση 3341/2013 της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας , η οποία ακολουθώντας πιστά τη Συνταγματική Επιταγή, (το άρθρο 24 και σειρά άλλων άρθρων) αρνούμενη να υποκύψει στις πιέσεις της Πολεοδομικής Μαφίας επιβεβαίωσε την ισχύουσα πάνω από 60 χρονιά την υπάρχουσα νομολογία η οποία για δεκαετίες ποτέ δεν αμφισβητήθηκε.) 
  • Πάσης συναφούς πράξεως ή παραλείψεως της Διοικήσεως 
Ηυπ. Αρ. Κ.Υ.Α. αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631/2017 και κατ’ επέκταση ο αντισυνταγματικός νόμος 4495/17 ως αφόρα την αυθαίρετη δόμηση 
Παραβιάζει εκτός από την Συνταγματική Επιταγή και όλους τους κανόνες της Επιστήμης 
Και είναι η αιτία 
  • μεγάλων υλικών καταστροφών
  • Απόλυες ( δολοφονίες ) ανθρωπίνων ζωών 
  • Υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής όλων και προκαλεί τεράστια κοινωνικά προβλήματα 
  • Τροχοπέδης της ανάπτυξης 
  • Και Τεράστια επιβάρυνση της Εθνικής Οικονομίας
Επιπλέον
η οποιαδήποτε τακτοποίηση αυθαίρετων κατασκευών (και δεν αναφερόμαστε σε κάποια μικρή προσθήκη λίγων τμ. για κάλυψη κάποιας κοινωνικής ανάγκης ) και αυθαίρετων χρήσεων γη έχει κριθεί κατ΄ επανάληψη, οριστικά και αμετάκλητα με σειρά αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείαςκαι είναι πράξη παράνομου πλουτισμού αυτών που αυθαιρέτησαν μετά το 1983 ( μετά τον πολεοδομικό νόμο 1337/1983) εις βάρος όλων των άλλων , και σχεδόν όλα ( έκτος επαναλαμβάνουμε -για κάλυψη κοινωνικών αναγκών – μικρές προσθήκες λίγων τμ. ) για κερδοσκοπικούς λόγους .
ο προσβαλλόμενος παρεμπιπτόντως αντισυνταγματικός νόμος 4495/17 (όπως και ο προηγούμενος 4178/13 ) έχει το ίδιο περιεχόμενο και βασίζεται στον νόμο 4014/11 , ο οποίος έχει κριθεί από την Ολομέλεια του ΣΤΕ ως αντισυνταγματικός,
Το αντισυνταγματικό περιεχόμενο του 4014/11 επαναλήφτηκε με τον καθαρά αντισυνταγματικό νόμο 4178/13 προσθέτοντας μάλιστα προς το δυσμενέστερο και άλλα άρθρα υπέρ της τακτοποίησης της παρανομίας και κρίθηκε συνταγματικός με μεγάλη μειοψηφία για τους προφανείς λόγους που αναφέρονται στην συνυποβαλλομένη μήνυση όπως άλλωστε επιβεβαιώνει μετά από έρευνα στην χωρά μας και το πόρισμα του Ευρωπαϊκού συμβούλιο που σας συνυποβάλω.
Παρόλα αυτά η νομοθετική εξουσία επανήλθε με τον νέο αντισυνταγματικός νόμος 4495/17 για να καλύψει και άλλες αυθαίρετες κατασκευές οι οποίες ακόμα και από τον ν. 4178/13 είχαν κριθεί αντισυνταγματικές
Ο προσβαλλόμενος νέος νόμος 4495/17 
  • έκτος του ότι επαναφέρει όλες τις καταφορά αντισυνταγματικές διατάξεις που αναφέρονταν στους προηγούμενους νομούς
  • Προωθεί προς το δυσμενέστερο ακόμα επιπλέον νέες τακτοποιήσεις στην αυθαίρετη δόμηση παραβιάζοντας προκλητικά όχι μόνο το άρθρο 24 του Συντάγματος κ.α, άλλα και όσα αναφέρονται σε αυτό για τις αποφάσεις της κατοχυρωμένης «ανεξάρτητης» Δικαιοσύνης 
  • μειώνει ακόμα περισσότερο τα μικρά πρόστιμα που είχαν επιβληθεί με τους προηγούμενους νόμους για την ’’ τακτοποίηση’’ των αυθαίρετων εξυπηρετώντας αποκλειστικά παράνομο όφελος τρίτων (εις βάρος των άλλων και εις βάρος της Οικονομίας και του κοινωνικού συνόλου) αποδίδοντας με μηδαμινό κόστος τεράστιες μόνιμες πλέον παράνομες υπεραξίες ( παράνομο πλουτισμό ) ανοίγοντας διάπλατα παράλληλα τις πόρτες για να συνεχίσει η Πολεοδομική Μαφία το τόσο επικερδές παράνομο έργο.
Η πλήρης αντίθεση των ρυθμίσεων αυτών στο σύνολο τους προς το Σύνταγμα και την ευνομούμενη πολιτεία είναι αυτονόητη και έχει παγίως διευκρινισθεί από την νομολογία του ΣτΕ. Ενδεικτικώς αναφέρουμε τις πρόσφατες δηλώσεις του Πρόεδρου του Ε΄Τμηματος και Αντιπρόεδρου του ΣτΕ, κ.Μενουδακου: 
«Περιθώριο τακτοποίησης αυθαίρετων κατασκευών υπάρχει μόνο για όσα αποδεδειγμένα κτιστηκαν πριν το 1983 και για όσα κτίστηκαν χωρίς οικοδομική άδεια, αλλά χωρίς να υπερβαίνουν τους συντελεστές δόμησης που ισχύουν στις περιοχές όπου ανεγέρθηκαν, (τα οποία θα πρέπει φυσικά να αναθεωρήσουν την σχετική άδεια σύμφωνα με την ισχύουσα πολεοδομική νομοθεσία). Κάθε άλλο ενδεχόμενο σύμφωνα με το Σύνταγμα και την νομολογία είναι αδύνατο. Η εξαίρεση από την κατεδάφιση ισούται με νομιμοποίηση και έχει κριθεί αντισυνταγματική ήδη από τις αρχές του 1983» 
Επίσης
η λανθασμένη με πλειοψηφία και ισχυρή μειοψηφία, τελείως αναιτιολόγητη απόφαση 1858/2015 με την οποία κρίθηκε συνταγματικός οαντισυνταγματικός νόμος 4178/2013,και η συνεχιζόμενη και ατιμώρητη αυθαίρετη δόμηση επιβεβαίωσε τις καταγγελίες ότι ήταν καθαρά προϊόν συναλλαγής μεταξύ δικαστικών Λειτουργών και πολιτικών παραγόντων και κυρίως παράλληλα με την αναβάθμιση του, του μετέπειτα Πρόεδρου Ν.Ριζου.
με την ’’κουρελοποιηση’’ της μέχρι τότε άριστης αναλυτικής υπαρχούσης νομολογίας δεκαετιών έμπειρων και αδέκαστων Ανώτατων Δικαστικών λειτουργών, τους διάσυρε, υποβαθμίζοντας παράλληλα και το ανώτατο Συνταγματικό δικαστήριο έδωσε το δικαίωμα πλέον και στο επ άπειρο , επαναφοράς στην αυθαίρετη δόμηση η οποία εξ αιτίας αυτής της εσκεμμένα λανθασμένης απόφασης βρίσκεται σε νέα έξαρση καθώς οι δήθεν πάλι αναφορές στον νέο νόμο περί βαρύτερων κυρώσεων εις βάρος των αυθαιρετουντων κανείς πλέον δεν τις λαμβάνει υπ΄ όψη καθώς γνωρίζει ότι στην πιο διεφθαρμένη χώρα της Ευρώπης πάλι
  • κάποιοι παράγοντες προστάτες της Πολεοδομικής Μαφίας που διακινεί την αυθαιρεσία ( υπολογίζεται σε 20 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως μαύρο χρήμα ) θα τις τακτοποιήσει 
  • και θα ξεπλυθεί με αντάλλαγμα μεταξύ άλλων την αναβάθμιση τους από κάποιους «επίορκους» Δικαστές (ως κατήγγειλε και ο π. Πρόεδρος του Γ’ Τμήματος αξ. κ. Σταυρόπουλος ) αποδεικνύοντας ότι και για μερικούς της Δικαιοσύνης η αυθαιρεσία στην χώρα μας είναι ο μονός νόμος , ή καλυτέρα το Σύνταγμα , που ισχύει .
Η προσβαλλόμενη υπ. Αρ. Κ.Υ.Α. αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631/2017   των Υπουργών Οικονομικών και Περιβάλλοντος & Ενέργειας η οποία επιβραβεύοντας την αυθαίρετη δόμηση παρατείνει τις τακτοποίησης και τις επεκτείνει σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη σήμερα αυθαίρετη δόμηση είναι μια ακόμα απόδειξη ότι 
« ο παράνομος μηχανισμός που διακινεί αυτήν την χρυσοφόρα παρανομία έχει τον πλήρη έλεγχο της Διοίκησης μέχρι και την οριστική ,από την νομοθετική εξουσία , τακτοποίηση των ’’προϊόντων της’’ , και στην συνεχεία την εγγύηση για αποδοχή του ξεπλύματος της δολοφονικής παρανομίας από την Δικαιοσύνη 
Η δήθεν δικαιολογία ότι 
  • τακτοποιούνται μόνο οι αυθαίρετες κατασκευές οι οποίες έχουν κατασκευαστεί μέχρι το 2011 (σε μια χώρα που έρχεται πρώτη στην διαφθορά στην Ευρώπη εξ αιτίας τέτοιων ξεπλυμάτων μέσω νομοθετικών πράξεων και τακτοποίησης της παρανομίας μέσω Δικαστικών αποφάσεων) 
  • Και οι προσχηματικά αναφερόμενες ως βαρύτατες ποινές σε νέα αυθαίρετα που αναφέρονται συνεχώς κάθε φορά που τακτοποιούνται οι προηγούμενες παράνομες κατασκευές είναι η γνωστή τακτική που υποβαθμίζει την νοημοσύνη όλων και προπάντων των έντιμων Δικαστών
Και αυτό διότι μέσω των «προσφύγων» και των «Επίτροπων» που προβλέπονται και σε αυτόν τον αντισυνταγματικό νόμο και φυσικά μέσω των «γνωριμιών» , πελατειακών εξυπηρετήσεων με ανταλλαγή ψήφων και του χρηματισμού ( έκτος από κάποια παράγκα κάποιου μη ενταγμένου στο κύκλωμα αυθαιρεσία )πότε δεν εφαρμόζονται 
Χαρακτηριστικό του προκλητικά παράνομου ξεπλύματος του νέου αντισυνταγματικού νόμου είναι το άρθρο 110 του νέου νόμου 4495/17:
Άρθρο 110
1. Στις ρυθμίσεις του παρόντος υπάγονται και κτίσματα που έχουν ανεγερθεί με άδεια που εκδόθηκε από την αρμόδια αρχή και μεταγενέστερα ακυρώθηκε για οποιοδήποτε λόγο, εκτός αν η ανάκληση οφείλεται σε υποβολή αναληθών στοιχείων ή ανακριβείς αποτυπώσεις της υπάρχουσας κατάστασης κατά την έκδοσή της. Στην περίπτωση αυτή καταβάλλεται για κάθε ιδιοκτησία το παράβολο της περίπτωσης ι΄ του άρθρου 99 και δεν επιβάλλεται οποιοδήποτε πρόστιμο.
2. Στις ρυθμίσεις του παρόντος υπάγονται κτίσματα που έχουν ανεγερθεί με άδεια η οποία εκδόθηκε από την αρμόδια αρχή και μεταγενέστερα ανακλήθηκε λόγω υποβολής αναληθών στοιχείων ή ανακριβούς αποτύπωσης της υπάρχουσας κατάστασης. Για τα κτίσματα αυτά υποβάλλονται τα δικαιολογητικά του άρθρου 99 και καταβάλλεται το παράβολο της περίπτωσης ι΄ του άρθρου 99, καθώς και το ενιαίο ειδικό πρόστιμο, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.
3. Δεν υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος κτίσματα που έχουν κριθεί αυθαίρετα με αμετάκλητη απόφαση του αρμόδιου δικαστηρίου.
Κατ΄ εξαίρεση και με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 του άρθρου 97, υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος, ύστερα από σύμφωνη γνώμη του ΠΕ.ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ., κτίσματα των οποίων οι οικοδομικές άδειες ή και αναθεωρήσεις αυτών ακυρώθηκαν με αμετάκλητη απόφαση του αρμόδιου διοικητικού δικαστηρίου, χωρίς να έχουν υποβληθεί για την έκδοση τους ψευδή ή αναληθή στοιχεία, αν:
α) η οικοδομική άδεια ή η αναθεώρηση αυτής είχε νόμιμο έρεισμα σε κανονιστικές διατάξεις οι οποίες κρίθηκαν αντίθετες σε υπέρτερης ισχύος κανόνα δικαίου,
β) η οικοδομική άδεια ή η αναθεώρησή της εκδόθηκε κατ’ εφαρμογή κανόνων δικαίου που δεν ίσχυαν,
γ) η οικοδομική άδεια ή η αναθεώρησή της δεν παραβιάζει τις κείμενες κατά το χρόνο έκδοσής της ουσιαστικές διατάξεις ή τις ισχύουσες,
δ) η διαπιστωθείσα πλημμέλεια της οικοδομικής αδείας ή της αναθεώρησής της συνίσταται σε παράλειψη της πολεοδομικής υπηρεσίας.
Στις περιπτώσεις αυτές, καταβάλλεται για κάθε ιδιοκτησία το παράβολο της παραγράφου 10 του άρθρου 99 και δεν επιβάλλεται οποιοδήποτε πρόστιμο.

“Ενότητα Ανατροπή: Κυβέρνηση και Βουλή «τακτοποιούν» το MALL

Ετικέτες: MALL. ΒΟΥΛΗ, και ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ. Ταξινομίες: ΡΕΠΟΡΤΑΖ. και ΦΟΡΕΙΣ.
Όπως μας ενημερώνει η δημοτική παράταξη «Ενότητα Ανατροπή», μετά την πρόσφατη ψήφιση του νόμου για τα αυθαίρετα (4495/17) παρέχεται η δυνατότητα στη ΛΑΜΔΑ να «τακτοποιήσει» το MALL με 10.000€!
Για το θέμα αυτό μας εστάλη η παρακάτω Ανακοίνωση της παράταξης:
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗ “ΤΑΚΤΟΠΟΙΟΥΝ” ΤΟ MALL
Με το άρθρο 110 του νόμου 4495/17 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις», που ψηφίστηκε με πολύ μεγάλη πλειοψηφία από την Ελληνική Βουλή στις 18-10-2017 και δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ στις 3-11-2017, δίνεται η δυνατότητα να «τακτοποιηθεί» το μεγαλύτερο αυθαίρετο της Ευρώπης, το Μall στο Μαρούσι, έναντι ευτελούς τιμήματος.
Με ένα παράβολο αξίας μόλις 10.000€ το κτίριο, συνολικής επιφάνειας πάνω από 100.000 τ.μ., θα μπορούσε να «τακτοποιηθεί» η αυθαιρεσία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πανομοιότυπο άρθρο είχε ψηφιστεί και το 2013 (Ν. 4178, άρθρο 23, παρ.6), που όμως ακυρώθηκε με την ομόφωνη αμετάκλητη απόφαση 1528/2003 της Ολομελείας του ΣτΕ και στη συνέχεια επιβεβαιώθηκε με την απόφαση ΣτΕ 1858/2015 πάλι της Ολομελείας κ.α..
Ως γνωστόν με την απόφαση 376/2014 κ.α. του ΣτΕ  το Mall κρίθηκε αυθαίρετο, αφού ο νόμος βάσει του οποίου εκδόθηκε το 2003 η οικοδομική του άδεια από τις Υπηρεσίες του  τότε ΥΠΕΚΑ, κρίθηκε αντισυνταγματικός.
Σε συνέχεια αυτής της απόφασης  ακολούθησε σωρεία νομοθετικών ρυθμίσεων
Με τον πρόσφατο Νόμο 4495/17 διακινδυνεύεται  να  ακυρωθούν στην πράξη οι επί 16 χρόνια και πλέον  προσπάθειες πολιτών στηριζόμενοι από έντιμους Ανώτατους Δικαστές  για την προστασία του δομημένου περιβάλλοντος της περιοχής και της οικονομικής βιωσιμότητας της τοπικής αγοράς και όλου του Λεκανοπεδίου.
Έτσι ψήφισαν το Νόμο, αντικειμενικά και λόγω της ασάφειας του, ευνοούν τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα  για να επιβάλλουν τα σχέδια τους σε βάρος των πολλών, της ποιότητας ζωής, του περιβάλλοντος και των μικρών επιχειρήσεων της πόλης μας.
Καλούμε την Κυβέρνηση να παγώσει άμεσα τη συγκεκριμένη καθώς και κάθε άλλη διάταξη του νόμου 4495/17 που ευνοεί  τα συμφέροντα αυτά και να τις τροποποιήσει το συντομότερο δυνατόν σε άλλο νομοσχέδιο με ξεκάθαρο και σαφή τρόπο. Να αποκλειστεί δηλαδή ΝΟΜΙΚΑ η δυνατότητα “τακτοποίησης” του Mall έναντι πινακίου φακής.”
Έφτασε δηλαδή με το νέο αυτό αντισυνταγματικό νόμο ακυρώνοντας παράνομα ακόμα και τελεσίδικες Δικαστικές αποφάσεις (ακόμα και ομόφωνες αμετάκλητες αποφάσεις της Ολομελείας του ΣΤΕ (που έντιμοι Πρόεδροι ξεπερνώντας τον εναγκαλισμό παραγόντων της εξουσίας στάθηκαν όρθιοι) τακτοποιεί και οριστικά κατεδαφιστέα αυθαίρετα και μάλιστα χαρίζοντας τεράστια προβλεπόμενα πρόστιμα που θα έπρεπε να καταβάλουν για την συνεχιζόμενη ζημιά που προκαλούν στην Εθνική οικονομία στο περιβάλλον και στο κοινωνικό σύνολο
Για την παραβίαση από την αυθαίρετη δόμηση του άρθρου 24 από τον νέο νόμο έχει αποφασίσει αναλυτικά επιστημονικά και αμετάκλητα και πρόσφατα η υπ΄ αρ. 3341/2013 της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας και η νομικά απαράδεκτη και όπως αποδείχτηκε πρόσφατα εγκληματική απόφαση 1858/2015,η οποία παραβίαζε αναιτιολόγητα την μέχρι τότε επί δεκαετίες υπάρχουσα νομολογία (και η οποία προσβάλλεται παρεμπιπτόντως και πρέπει να ακυρωθεί ήταν ένας όνειδος για το Συμβούλιο της Επικρατείας και γενικά για την ανεξάρτητη δικαιοσύνη
Και αναφέρω αναιτιολόγητη, καθώς στην μήνυση που σας συνυποβάλω κατά των κυρίως υπευθύνων Δικαστικών Λειτουργών, όπως και στην αίτηση κακοδικίας αναλύω αναλυτικά και καταρρίπτω επιστημονικά κάθε αναφορά και δικαιολογία που αναφέρεται σε αυτήν την επιστημονικά , κοινωνικά , οικονομικά και Συνταγματικά έκτρωμα απόφαση για να δικαιολόγηση την παραβίαση του άρθρου 24 και την μέχρι τότε υπάρχουσα νομολογία εκατοντάδων έντιμων Δικαστών.
Για την αντισυνταγματικότητα της αυθαίρετης δόμησης έχω αναφερθεί αναλυτικά και στην αίτηση ακυρώσεως στο ΣΤΕ κατά του νόμου 4014/2011 και στην σχετική απόφαση και είστε υποχρεωμένοι να την λάβετε σοβαρά υπ΄ όψη .
Γενικά
Δια των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 24 και του άρθρου 43 του Συντάγματος θεσπίζεται ο θεμελιώδης και μεγίστης σημασίαςαπαράβατος και μη επιδεχόμενος οιασδήποτε παρερμηνεία κανόναςότι η έγκριση και Τροποποίηση των Πολεοδομικών Σχεδίων οποιασδήποτε κλίμακαςκαθώς και η θέσπιση κάθε ρύθμισης πολεοδομικού ενδιαφέροντος όπως και η θέσπιση με ρυθμίσεις κανονιστικού χαρακτήρα πάσης φύσεως χρήσεων γης και όρων δόμησης,προϋποθέτουν (σύμφωνα με το άρθρο 43 του Συντάγματος) ουσιαστικό έλεγχο συνταγματικής νομιμότητας υπό του Συμβουλίου Επικρατείας.
Εκ του θεμελιώδους αυτού συνταγματικού κανόνος δεν υφίσταται καμιά δυνατότης παρεκκλίσεως υπό οποιοδήποτε πρόσχημα. Άλλως εάν αφήνετο υπό του Συντάγματος περιθώριο παραβιάσεως αυτής της ζωτικής σημασίας δια την κοινωνία(κυριολεκτικώς δια την επιβίωσή της) γενικών πολεοδομικών αποφάσεων προώθησης αυτών μέσω υπουργικών αποφάσεων ή δι΄απ΄ευθείας νομοθετικών ρυθμίσεων θα οδηγούσε σε καθολική οικιστική καταστροφή ως υποκείμενη σε αυθαιρεσίακαι,επιρροές μεγίστων ιδιωτικών συμφερόντων και ομάδων μη νόμιμων συμφερόντων της καθολικής και πανθομολογούμενης πλέον διαφθοράς.
Κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 24 Σ, ο πολεοδομικός σχεδιασμός, δηλαδή, η πολεοδομική οργάνωση των πόλεων και των οικισμών της Χώρας οποιουδήποτε μεγέθους κατά τρόπο που να εξυπηρετεί τη λειτουργικότητα και την ανάπτυξή τους και να επιτυγχάνει την εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών όρων διαβιώσεωςσ΄ αυτούς έχει ευρύτερες συνέπειες, πόσω μάλλον όταν δεν περιορίζεται στα όρια ενός συγκεκριμένου οικισμού, αλλά επεκτείνεται σε ολόκληρη την Επικράτεια και άπτεται καθολικών Εθνικής κλίμακας (και στην περιοχή διαμονής μας) επεμβάσεων στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον.
Εξ άλλου η νομιμοποίηση αυθαίρετων κατασκευών με οποιοδήποτε πρόσχημα ή τέχνασμα μετά την εφαρμογή του νόμου 1337 / 83 (σύμφωνα και με σειρά αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας) δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, καθώς αντιβαίνει στις θεμελιώδεις αρχές του.
Αν και στο ιστορικό της , επαναλαμβάνουμε τα γνωστά σε όλους προβλήματα που δημιούργησε η αυθαίρετηδόμηση, θεωρούμε ότι είναι αναγκαίας μεγίστης σπουδαιότητας να αναφερθούν , είμαστε αναγκασμένοι να επικεντρώσουμε την προσοχή της Δικαιοσύνης( κάτι που προφανώς ενδιαφέρεται να επισημάνουμε
Ιστορικό
Η πολεοδομική καταστροφή των Ελληνικών πόλεων και τα τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία 50 χρόνια, στην προώθηση Σχεδίων πόλεων στις Εκτός Σχεδίου περιοχές, οφείλονται αποκλειστικά στην αυθαίρετη δόμηση, μια καταστροφική για την χώρα δραστηριότητα, πάνω στην οποία συγκεκριμένοι κύκλοι προσπόριζαν για δεκαετίες εις εαυτούς τεράστια μαύρα κέρδη, καταστρέφοντας την ποιότητα ζωής του συνόλου των κατοίκων της χώρας, την κοινωνική υποδομή και την εθνική οικονομία. 
Ένα εγκληματικό φαινόμενο εις βάρος ενός μεγάλου μέρους των πολιτών οι οποίοι αναγκαζόμενοι να συνεργαστούν με την πολυπλόκαμη αυτή μαφία (ως το συνυποβαλλόμενο δημοσίευμα πολύ σωστά περιγράφει) διέμεναν και διαμένουν κάτω από άθλιες και επικίνδυνες συνθήκες.
Παράλληλα η πολυπλόκαμη αυτή μαφία ελέγχοντας και πρακτικά εκβιάζοντας ένα μεγάλο μέρος των πολιτών αυτής της χώρας (οι οποίοι ήταν αναγκασμένοι μέχρι το 1983 να καλύψουν τις βασικές ανάγκες τους), παραβίαζε ευθέως και απαξίωνε το Σύνταγμα της Ελλάδος ελέγχοντας ταυτόχρονα και το εκλογικό σώμα και υπονομεύοντας το Δημοκρατικό Πολίτευμα της χώρας.
Όλοι οι νόμοι οι οποίοι (μέχρι το 1983, οπότε δια της ψηφίσεως του Ν. 1337/83 υλοποιήθηκε και υπό την νομοθετική της μορφή η συνταγματική επιταγή και εδόθη πλέον οριστικό τέλος σε αυτό το καταστροφικό για την χώρα φαινόμενο της αυθαίρετης δόμησης), «νομιμοποιούσαν ή τακτοποιούσαν» την αυθαίρετη δόμηση συνοδεύοντας πάντα με ευχολόγια του τύπου ότι αυτό συμβαίνει για τελευταία φορά κ.λπ.
Με την ψήφιση όμως του νόμου 1337/83 και την δημιουργία του Ε΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, η παράνομη δόμηση πήρε (τουλάχιστον από πλευράς νομοθετικών καλύψεων) οριστικό τέλος,
Παράλληλα, με την τότε τακτοποίηση για την πάταξη αυτού το παράνομου κυκλώματος διαφθοράς, αποφασίστηκαν και από την πολιτεία, ως όφειλε, πολύ σκληρές δεσμεύσεις και βαριές ποινές, και δεσμευτική και αμετάκλητη κατεδάφιση κάθε παράνομης κατασκευής.
Τα μέτρα αυτά ελήφθησαν διότι είχε πλέον γίνει κοινή συνείδηση ότι αυτή η παρανομία κατέστρεφε πολεοδομικά, κοινωνικά, οικονομικά, και πολιτικά την χώρα, δοθέντος ότι είχαν υπερκαλυφθεί οι πρώτες ανάγκες του τομέα στέγασης μετά την κατοχή και τον εμφύλιο, με μια διοίκηση η οποία μέχρι τότε ήταν αδύνατον (λόγω των τότε συνθηκών, την τεράστια αστυφιλία, την έλλειψη γνώσεων και τις συνθήκες που επικρατούσαν), να ανταποκριθεί στην ανάγκη νομοθετικής καλύψεως αυτού του τόσο καθοριστικού για την ποιότητα ζωής των κατοίκων και της οικονομικής οργάνωσης της χώρας τομέα, δηλαδή, του πολεοδομικού σχεδιασμού.
Αναφερόμαστε στην ιστορική ημερομηνία 1983 σε μια εποχή που είχαν πλέον διαμορφωθεί διαφορετικές από την μεταπολεμική περίοδο κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, που ο πολίτης πλέον δεν ενδιαφερόταν (εκτός ελαχίστων περιπτώσεων) για την κατασκευή ενός παραπήγματος για να καλύψει τις πρώτες ανάγκες στέγασης και αναζητούσε ποιότητα ζωής, κάτι που αποδείχτηκε και από την μεταστέγαση στα Βόρεια Προάστια (τότε προνομιούχα) εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών.
Με την ψήφιση λοιπόν του 1337/83, θεσπίστηκαν παράλληλα και τα Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια των Πόλεωντα οποία και ολοκληρώθηκαν σχεδόν σε όλη την Επικράτεια, ενώ στις περισσότερες πόλεις και περιοχές της χώρας προχώρησαν και στην Αναθεώρηση των Σχεδίων πόλης, με τα οποία πλέον μετά από ενδελεχή και αναλυτική μελέτη καθορίσθηκαν τα ανώτατα όρια νέων κατασκευών (δηλαδή συσσώρευσης πληθυσμού και επαγγελματικών δραστηριοτήτων σε κάθε περιοχή), όρια τα οποία ήταν δεσμευτικά και σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να αλλοιωθούν προς το δυσμενέστερο, καθώς οι συνθήκες διαβίωσης των κατοίκων, λόγω του καταστροφικού φαινομένου της προϋπαρχούσης αυθαίρετης δόμησης ήταν ήδη οριακές.
Ταυτόχρονα θεσπίστηκαν και οι ελάχιστοι υποχρεωτικοί χώροι για την άκρως αναγκαία κοινωνική υποδομή για τις ανάγκες της κάθε πόλης, όπου και σε αυτήν την περίπτωση, πάλι λόγω των προβληματικών εντάξεων στο Σχέδιο πόλης, λόγω και πάλι της αυθαίρετης δόμησης, οι ελλείψεις σύμφωνα με τα κατώτερα όρια σε κοινοχρήστους και κοινωφελείς χώρους υπερέβαιναν ήδη τότε το 60%, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην ομαλή διαβίωση του πληθυσμού.
Ακολουθώντας τις υποδείξεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και εφαρμόζοντας κατά γράμμα την Συνταγματική Επιταγή, καιΕπειδή πράγματι οι συνθήκες είχαν αλλάξει στην χώρα μας, η τότε πολιτική ηγεσία αποφάσισε να σεβαστεί το Σύνταγμα και κατ΄ επέκταση τους πολίτες, και να δώσει οριστικό τέλος στην αυθαίρετη δόμηση, επιβάλλοντας βαρύτατες οικονομικές κυρώσεις μέχρι του σημείου (όπως και σε κάθε ευνομούμενη χώρα) κάθε αυθαίρετη κατασκευή να κατεδαφίζεται άμεσα.
Δυστυχώς παρά το ότι το μεγαλύτερο μέρος του Ελληνικού πληθυσμού για αρκετό χρονικό διάστημα σεβάστηκε και δεν επιχείρησε να παραβιάσει τον νόμο, εκτός από μικρές (μέσα στα ανθρώπινα όρια μικροκατασκευές σε υπάρχοντα κτίσματα), η αυθαίρετη δόμηση επανήλθε για άλλη μια φορά με αργούς ρυθμούς, περίπου από την αρχή της δεκαετίας του 1990 με διάφορες μορφές .
Στη συνέχεια με την καθοριστική παρέμβαση σε όλες τις φάσεις της καθημερινής μας ζωής της Διαπλοκής (μεγάλων ιδιωτικών εργολαβικών συμφερόντων και ελεγχόμενων από αυτήν πολιτικών παραγόντων , όπως πολύ σωστά αναφέρεται ο π. Πρόεδρος του Γ. Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας κ. Σταυρόπουλος ) έχοντας ως εργαλείο την εξάπλωση της μαζικής διαφθοράς 
Για να θεωρεί ο κάθε Έλληνας ότι και αυτός είναι μέρος αυτής, ανεξαρτήτως του μεγέθους της παρανομίας , ώστε να σιωπά στις μεγάλες παρανομίες δισεκατομμυρίων ευρω των λίγων 
Για να εμπλέξει έναν ολόκληρο κύκλο δημοσίων Υπηρεσίων και Δημοσίων Υπαλλήλων σε μια πυραμίδα χρηματισμού, και παράνομου πλουτισμού
Για να μετατρέψει στη συνέχεια ένα μεγάλο μέρος του Ελληνικού λαού στην προσπάθεια του να διατηρήσει τη μικρή ή μεγάλη πολεοδομική παρανομία σε ικέτες και υπόχρεους σε διεφθαρμένους πολιτικούς παράγοντες , ελέγχοντας παράλληλα με αυτόν τον τρόπο κατά παράβαση του άρθρου 52 του Συντάγματος κατ΄ επέκταση το εκλογικό Σώμα και τα εκλογικά αποτελέσματα
Η αυθαίρετη δόμηση είναι ένα από τα πιο θλιβερά και άκρως καταστρεπτικά φαινόμενα για την οικονομία της χώρας και των ίδιων των κατοίκων της. Πίσω από αυτήν την καταστροφική δραστηριότητα αρκετοί κύκλοι, όπως εργολάβοι, καταπατητές, μεσάζοντες, Δημόσιοι Υπάλληλοι, πολιτικά πρόσωπα, κλπ., απεκόμισαν τα τελευταία 20 χρόνια τεράστια μαύρα κέρδη εις βάρος του συνόλου του Ελληνικού πληθυσμού και της ομαλής διαβίωσής του, προκαλώντας παράλληλα τεραστία ζημία στην σωστή ανάπτυξη της χώρας και την Εθνική οικονομία, με αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, οι ως άνω κύκλοι να είναι και οι μόνοι υπεύθυνοι και για το τεράστιο εξωτερικό μας χρέος.
Με τις ρυθμίσεις αυτές απαξιώνεται κάθε προσπάθεια για την προστασία του Περιβάλλοντος, η οποία αποτελεί κατά την διάταξη αυτή του άρθρου 24 του Συντάγματος υποχρέωση του κράτουςκαι δικαίωμα του καθενός.
1) Ακυρώνει το δικαίωμα του κράτους (που έχει την υποχρέωση για την διαφύλαξη του Περιβάλλοντος) και των πολιτών (που βλάπτονται από αυτές τις αυθαίρετες κατασκευές) να λαμβάνουν ιδιαίτερα προληπτικά και κατασταλτικά μέτρα στα πλαίσια της αρχής της αειφόρου ανάπτυξης, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η αποκατάστασή του.
Οι βασικές αυτές συνταγματικές αρχές έχουν γίνει πλήρως και αδιαφοροποίητως αποδεκτές από το Συμβούλιο της Επικρατείας δια της πάγιας νομολογίας του, η οποία κατοχυρώνει και νομολογιακώς το φυσικό και οικιστικό περιβάλλον ως προστατευόμενη αξία, εκ της οποίας εξαρτάται όχι μόνο το ύπατο αγαθό της υγείας και της ζωής των ανθρώπων, αλλά και η οικονομική πορεία της χώρας.
2) Η «τακτοποίηση» των αυθαίρετων κατασκευών δεν είναι πλέον μια απόφαση ρουτίνας ως συνέβαινε πριν το 1983, -είναι μια αθέμιτη προσπάθεια ολοκλήρωσης στενών κομματικών πελατειακών και (κυρίως) υποσχέσεων κυκλωμάτων στους αυθαιρετούντες για να ικανοποιήσουν οικονομικές και πολιτικές φιλοδοξίες – είναι μια καταστροφική απόφαση για την εθνική οικονομία καθώς το Δημόσιο χρήμα που θα χρειαστεί για την αποκατάσταση της ορθής λειτουργίας μιας πολεοδομικής οργάνωσης μιας πόλης είναι ανυπολόγιστο με τα καταστρεπτικά αποτελέσματα που προκαλούν εν συγκρίσει με τα ελάχιστα έσοδα εκ των προστίμων που θα εισπράξουν τελικά, τα οποία μάλιστα θα σπεύσουν να πληρώσουν κυρίως –όσοι έχουν μεγάλη οικονομική δυνατότητα (βίλλες, πισίνες, πολυώροφα κτίρια και όσοι έχουν πολλαπλάσια έσοδα από επιβαρυντικές χρυσοφόρες παράνομες χρήσεις του αυθαίρετου κτίσματος που επιβαρύνει αφάνταστα την όλη περιοχή, όπως μεγάλα παράνομα χρυσοφόρα Εμπορικά κέντρα, με αυθαίρετες χρήσεις γης κ.λ.π.)
3) Η νομοθετική αυτή ρύθμιση είναι μια καθαρά εσκεμμένη κακόβουλη πράξη εις βάρος των νόμιμων πολιτών, οι όποιοι πέραν των δυσμενών συνεπειών εκ της παγιώσεως της γενικότερης περιβαλλοντικής επιδείνωσης θα είναι υποχρεωμένοι πλέον αν και πολλάκις έχουν επ΄αυτου δικαιωθεί από την Δικαιοσύνη, και υπάρχουν τελεσίδικες αποφάσεις κατεδάφισης της αυθαιρεσίας, να ανέχονται ένα παράνομο κατασκεύασμα δίπλα τους, το οποίο θα υποβαθμίζει δια παντός την προσωπική τους ποιότητα ζωής και την αξία της προσωπικής τους περιουσίας και κυρίως την γενικότερη καταστροφή των πόλεων εις τις οποίες ζουν, αλλά και περαιτέρω της χώρας εις την οποία διαμένουν.
4) Καταργούνται εκατοντάδες χιλιάδες δικαστικές αποφάσειςμε τις οποίες νόμιμοι πολίτες προσπάθησαν και έτυχαν δικαίωσης, μετά από μακροχρόνιες ακριβοπληρωμένες προσπάθειες εναντίον των παρανόμων κατασκευών και των παρανομούντων πολιτών.
5) Υποβαθμίζεται το Σύνταγματης χώρας και απαξιώνεται και διασύρεται στην κυριολεξία και καθ΄ολοκληρίαν η Δικαστική Εξουσία, και ανατρέπεται η θεμελιώδης αρχή της διακρίσεως των εξουσιών. 
6) Επιδοτείται και επικροτείται η παρανομία, η οποία και αντικαθιστά πλέον την έννομη τάξη, 
7) Προτρέπονται οι πολίτες να παρανομούν στο σύνολο τους καθώς σε αυτήν την χώρα η αυθαιρεσία τίθεται πάντα υπεράνω του Συντάγματος 
8) Καταστρέφεται και η τελευταία ελπίδα για ένα έστω και μακροπρόθεσμα, ευνομούμενο κράτος
9) Καταστρέφεται η προσωπική ποιότητα ζωής των πολιτών που ζουν πλησίον αυτών των παρανόμων κτισμάτων, αλλά και όλων των πολιτών, καθώς οι εκτός προδιαγραφών δομικές επιβαρύνσεις πλήττουν την ποιότητα ζωής και την υγεία όλων.
11) Προκαλούνται τεράστια προβλήματα στις περαιτέρω κοινωνικές κατασκευές (δρόμοι κοινόχρηστοι και κοινωφελείς χώροι) 
12) Επιβαρύνουν τεράστια την Εθνική οικονομία, κυρίως λογω της δυσκολίας περαιτέρω σωστού πολεοδομικού σχεδιασμού εξ αποκλειστικής αιτίας της απρογραμμάτιστης καταστροφικής αυθαίρετης δόμησης και νομιμοποίησης των μη νομίμων χρήσεων γης, προκαλώντας τεράστιες δαπάνες (εκτός των άλλων, ακόμα και χρόνου, καυσίμων, αλλά και καταβολής αποζημιώσεων) προς κάλυψη αυτής της ανώμαλης κατάστασης που «νομιμοποιείται» με αυτόν τον νόμο. Μια πολεοδομική αναρχία η οποία οριστικά είναι αδύνατον πλέον να καλυφτεί με επιστημονικά κριτήρια και στο μέλλον.
Η πλήρης αντίθεση των ρυθμίσεων αυτών στο σύνολο τους προς το Σύνταγμα και την ευνομούμενη πολιτεία είναι αυτονόητη και έχει παγίως διευκρινισθεί από την νομολογία του ΣΤΕ. 
Η προώθηση από άτομα της νομοθετικής εξουσίας, εν γνώσει τους, παράνομων νομοθετικών ρυθμίσεων γίνεται διότι γνωρίζουν ότι σε αυτή την χώρα (που έρχεται πρώτη στην διαφθορά στην Ευρώπη και συναγωνίζεται στις τελευταίες θέσεις χώρες όπως η Μποτσουάνα), αυτή η κατάφωρα παράνομη ενέργεια δεν θα έχει επιπτώσεις εις βάρος τους στην προσωπική τους ζωή και περιουσία ακόμα και μετά την έκδοση δικαστικών αποφάσεων που θα κρίνουν την αντισυνταγματικότητά του. 
Με αυτή την ωμη παραβίαση της βασικής Συνταγματικής επιταγής προβλέπεται να εισπραχτούν για μια ακόμα φοράπροκαταβολικά χρήματα από τους πολίτες παραχωρώντας μη νόμιμα δικαιώματα δημιουργώντας παράλληλα παράνομα τετελεσμένα γεγονότα,
και η σχετική απόφαση έρχεται κυρίως να στηρίξει παράνομες πολεοδομικές πράξεις της διαπλοκής και της διαφθοράς,οι οποίες έχουν κριθεί (ή εκκρεμεί η απόφαση), ως αντισυνταγματικές με τις οποίες εργολαβικά συμφέροντα και ενδιάμεσοι έχουν προσπορίσει εις εαυτούς εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ σε όλη την χώρα (μόνο στην έκταση του Δήμου Αμαρουσίου οι παράνομες υπεραξίες υπολογίζεται ότι απέφερε μαύρο χρήμα αρκετών δισεκατομμυρίων ευρώ) καταστρέφοντας την ποιότητα ζωής των γύρω κατοίκων .
Το ότι η χώρα μας έρχεται πρώτη στην διαφθορά στην Ευρώπη και συναγωνίζεται τριτοκοσμικές χώρες είναι ένα γεγονός το οποίο, όχι μόνο έχει πιστοποιηθεί από όλους τους παγκόσμιους οργανισμούς και κάνεις δεν το αμφισβητεί ούτε εδώ στην Ελλάδα, αλλά και το Δημόσιο χρέος το οποίο σήμερα καλούμαστε όλοι να πληρώσουμε είναι καθαρό προϊόν διαφθοράς στο οποίο τα φερόμενα πολιτικά πρόσωπα μαζί με τα ιδιωτικά συμφέροντα που συνεργάζονται στην παρανομία, έχουν παίξει εν γνώσει τους καθοριστικό ρόλο.
Η λέξη «φερόμενα» τίθεται διότι τα πρόσωπα αυτά δεν διστάζουν να προβαίνουν σε παράνομες ενέργειες, όπως πολύ σωστά επιβεβαίωσε στο Δικαστήριο ο πρώην Υπουργός βουλευτής Ρεθύμνης Κεφαλογιάννης, για να καταλάβουν μια θέση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, δηλώνοντας ότι 
«στην Ελλάδα αν δεν προβείς σε κάλυψη και στήριξη εγκληματικών πράξεων(όπως αυτή των αυθαίρετων κατασκευών)δεν μπορείς να εκλεγείς βουλευτής». 
Και όπως επιβεβαιώθηκε και από σειρά καθημερινών τοποθετήσεων εκτός σειρά από αρθογράφων και των ιδίων των εκλεγμένων στην Βουλή Βουλευτών και κατά την διάρκεια της συζήτησης του συγκριμένου αντισυνταγματικού νόμου 4137/2013, αναγνωρίζοντας εκτός των άλλων και ένας λόγος γιατί διατηρείται και «επιδοτείται » μάλιστα , ως ξέπλυμα γραμματειων η αυθαίρετη δόμηση
Ολοκληρώνοντας με τα αποδεκτά από όλους συμπεράσματα
Αντίκατεδαφίζοντας (όπως συμβαίνει σε κάθε πολιτισμένο κράτος που σέβεται τους πολίτες και την νόμιμη πολεοδομική ανάπτυξη) ως ο νόμος ορίζει, ώστε να μην ξαναεμφανιστεί αυτό το καταστρεπτικό για την κοινωνία φαινόμενο και παράλληλα να επιτύχουν την είσπραξη των νομίμως καταλογισθέντων προστίμων (τα οποία μάλιστα θεσπίστηκαν από τους ίδιους τους Βουλευτές), θα γυρίσουν την χώρα 50 χρόνια πίσω και τους πολίτες έρμαια στα νύχια της πολυπλόκαμης πολεοδομικής και εργολαβικής μαφίας.
Με την ίδια γνωστή, ψεύτικη δικαιολογία «ως τελευταία και πάλι φορά» εξαπατώντας για μια ακόμα φορά την κοινωνία και την δικαιοσύνη για την εξυπηρέτηση αυθαίρετων πελατειακών σχέσεων, χαρίζουν τώρα πάλι τεράστια ποσά (τα νόμιμα πρόστιμα που έχουν ήδη επιβληθεί) σε παρανόμους. 
Οι δικαιολογίες του τύπου «αυτή είναι η τελευταία φορά … και από τώρα και στο εξής…» εκτός του ότι πλέον δεν πείθουν κανένα, συνιστούν μιαν απαράδεκτη τακτική, η οποία με το υπάρχον ιστορικό, τις τελικές πράξεις και τις μέχρι σήμερα και εφαρμογές εκ μέρους μιας πολιτείας που ελέγχεται από τα ίδια άτομα και νοοτροπίες, επιβεβαιώνεται ότι είναι δικαιολογία κοινού απατεώνα που καταστρέφει και χρεοκοπεί εσκεμμένα με τις πράξεις του την χώρα προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων διατηρώντας μια κοινωνική πληγή, η οποία οριστικά και αμετάκλητα έχει τελειώσει το 1983.
Το χειρότερο από όλα είναι ότι επιχειρούν με τον τρόπο αυτό να ακυρώσουν πρακτικά το Σύνταγμα και το μεγαλύτερο μέρος των μέχρι σήμερα αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας,το οποίο Δικαστήριο ακολουθώντας πιστά το άρθρο 24 και 43 και με την υποχρεωτική επεξεργασία κάθε πολεοδομικής αλλαγής, προστάτευε όσο το δυνατόν την ποιότητα ζωής και το περιβάλλον που όλοι ζούμε.
Και επιβεβαιώνεται η ύπαρξη της πολυπλόκαμης πολεοδομικής μαφίας,όπως αποκαλείται από τα ΜΜΕ όλο αυτό το κύκλωμα που σήμερα βρίσκεται πίσω από την προώθηση και νομιμοποίηση της αυθαίρετης κατασκευής Ανεξαρτήτως της πλήρους αντίθεσης του εισηγούμενου νόμου προς το Σύνταγμα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν και οι εξής σημαντικές παρατηρήσεις. 
Η παράνομη κατασκευή θίγει άμεσα τους παραπλήσιους νόμιμους πολίτες, αφαιρώντας τον ήλιο, το φως και τον απαραίτητο αέρα της κατοικίας τους, και δημιουργώντας επιπλέον από την κατά νόμο επιτρεπτή όχληση στη διαβίωση τους. Και μόνο η προσπάθεια τακτοποίησης αυτής της αυθαιρεσίας είναι εγκληματική, απαράδεκτη, κακοπροαίρετη και εγείρει δικαιώματα στους θιγόμενους πολίτες να διεκδικήσουν από τους εμπλεκομένους και τους βουλευτές που θα ψηφίσουν αυτόν τον κακουργηματικό νόμο για την ζημία που υφίστανται, για την καθημερινή ταλαιπωρία και για την δεδομένη μείωση της αξίας της περιουσίας τους τεράστια ποσά, καθώς σε απόλυτη αντιστοιχία, και ένας ληστής Τραπέζης ή ενός πολίτη θα μπορεί την επομένη, (με μια παρόμοια νομοθετική ρύθμιση την όποια φυσικά και δικαιούται πλέον μετά την ψήφιση αυτού του νόμου να απαιτήσει), αντί να πάει φυλακή επιστρέφοντας τα όσα οφέλη είχε αποκομίσει από την ληστεία, να καταβάλει ένα παράβολο και να συνεχίσει να νέμεται ανενόχλητος την κλεμμένη περιουσία του άλλου πολίτη, ο όποιος δεσμευμένος από αυτήν την παρανοϊκή νομοθετική ρύθμιση θα παρακολουθεί τον ληστή, και μάλιστα της διπλανής πόρτας, να καταναλώνει τα κλεμμένα περιουσιακά στοιχεία που του έχει υφαρπάξει, έχοντας μάλιστα πλέον την προστασία και της ….πολιτείας
β) Τα όποια δικαιώματα δίνονται στους παρανομούντες με αυτή την «τακτοποίηση» θα επιβαρύνουν μελλοντικά τεράστια την εθνική οικονομίαμε τις διαρκείς δαπάνες κατοίκων και κράτους αποσυμφορήσεως κυκλοφορίας, στάθμευσης, κλπ. 
γ) Η παράνομη «τακτοποίηση» της αυθαίρετης δόμησης όχι μόνο δημιουργεί προβλήματα στην μελλοντική πολεοδόμηση της χώραςαλλά, τελικά είναι αδύνατη η εφαρμογή των αναγκαίων προδιαγραφών στην επερχόμενη πολεοδόμηση των πόλεων, κάτι που γνωρίζουν όλοι καθώς αποκλειστικά εξ αιτίας της αυθαίρετης δόμησης και της μετέπειτα τακτοποίησης της με παρόμοιες νομοθετικές ενέργειες ΟΛΕΣ οι Ελληνικές Πόλεις μετά την ένταξη στο σχέδιο έχουν πλέον του 60% λιγότερη κοινωνική υποδομή από την κατώτερη αναγκαία του κατωτάτου ορίου των υπαρχουσών νομοθετημένων προδιαγραφών για την υποφερτή διαβίωση των κατοίκων, εκ του τρόπου ώστε ακόμα και οι υπάρχοντες δρόμοι αδυνατούν να δεχτούν το επερχόμενο φορτίο μιας μεγαλούποληςενώ οι χώροι στάθμευσης σχεδόν ανύπαρκτοι, δημιουργούν πόλεις τέρατα
δ) Οι πολεοδομικές μελέτες και όροι δόμησης δίνονται μετά από ολοκληρωμένες μελέτες αφού εξεταστούν οι παράμετροι, τα υπάρχοντα φορτία και η δυνατότητα χωρητικότητας μιας πόλης και ως εκ τούτου δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επιπλέον κατασκευών πέραν των καθοριζομένων πολεοδομικών μελετών, οι οποίες εν προκειμένω απουσιάζουν τελείως (για τις Eντος Σχεδίου περιοχές, ενώ δια τις τακτοποιήσεως αυθαιρέτων στις εκτός Σχεδίου περιοχές η νομοθετική αυτή ρύθμιση είναι πάραυτα μια καθαρά καταστροφική εγκληματική πράξη) και διότι στο κύκλωμα των παρανόμων κατασκευών εμπλέκεται ένα τεράστιο κύκλωμα μαύρου χρήματος το οποίο βασίζεται στην μελλοντική τακτοποίηση της παρανομίας εκ μέρους των δεδομένων διεφθαρμένων συνεργατών τους πολιτικών παραγόντων.
ε) Οι διεφθαρμένοι πολιτικοί κύκλοι εσκεμμένα και προγραμματισμένα μεταφέρουν την αγανάκτηση κατά της αυθαίρετης δόμησης που υπάρχει από το μεγαλύτερο τμήμα της κοινωνίας και των εκατομμυρίων νόμιμων πολιτών οι όποιοι αγόρασαν πανάκριβα
  •  Νόμιμη κατοικία
  •  Οικοδομήσιμο οικόπεδο Eντος Σχεδίου και
  •  Οικοδομήσιμη έκταση Εκτός Σχεδίου
Στο ότι το όλο πρόβλημα είναι δήθεν η αδικία ότι μόνο αυτοί πλήρωσαν για οικοδομική άδεια και γι’ αυτό πρέπει να πληρώσουν και οι αυθαιρετούντες κάποιο ποσό ως πρόστιμο, κάτι που είναι ένα μικρό δευτερεύον θέμα που δεν απασχολεί κανένα πολίτη εκτός από τις εισπρακτικές υπηρεσίες του κράτους, ενώ η αγανάκτηση προέρχεται από το γεγονός ότι οι αυθαίρετες κατασκευές προκαλούν τεράστια προβλήματα στην καθημερινή διαβίωση τους, και για τον λόγο αυτό καταγγέλλουν την παρανομία στην πολεοδομία και προσφεύγουν στην Δικαιοσύνη απαιτώντας την εφαρμογή του Συντάγματος και του νόμου για άμεση κατεδάφιση και άμεση επιβολή του υπάρχοντος προστίμου.
—————–
Επειδή πρόσφατα θρηνήσαμε νέα θύματα εξ αιτίας της ανοχής και στήριξης της αυθαίρετης δόμησης από την Πολιτεία και από Δικαστικούς Λειτουργούς με αντισυνταγματικές αποφάσεις όπως και πρόσφατα και από το Συμβούλιο της Επικρατείας με την προκλητικά αντισυνταγματική απόφαση. 1858/2015, την οποία ζητάμε περιπιπτοντως να ακυρωθεί
Επειδή το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει υποχρέωση και αποκλειστικό σκοπό ακόμα και αυτεπάγγελτα να κρίνει εάν μια διοικητική πράξη και κατ΄ επέκταση ο νόμος στον οποίο αναφέρεται είναι αντίθετος από την Συνταγματική Επιταγή και όχι να ξεπλένει παρανομίες 
Επειδή με αντισυνταγματικούς νόμους (και αντίθετες επιστημονικά και συνταγματικά Δικαστικές αποφάσεις όπως η λανθασμένη απόφαση 1858/2015) ως αποδείχτηκε στην πράξη , επιβραβεύονται και προωθούν την καταστροφική αυθαίρετη δόμηση η οποία μετά από το 1983 και τον νόμο 1337/83 αυτή πραγματοποιείται αποκλειστικά για παράνομο πλουτισμό 
Επειδή (εξαιρούμενης της περιόδου του αποδεχομένου από όλους αξ. εντίμου Προέδρου κ. Μενουδακου) οι Ανώτατοι δικαστές έχουν στην κατοχυρωμένη Ανεξάρτητη Δικαιοσύνη και υποχρέωση να ξανα δώσουν στους πολίτες την Εμπιστοσύνη προς αυτήν και να επαναφέρουν το Συμβούλιο της Επικρατείας στο ύψος που είχε πριν το 2005στα ματιά του Ελληνικού Λαού που στο όνομα του εκδίδονται οι αποφάσεις του Δικαστηρίου. 
Και είναι απαράδεκτο να αναμένουν οι πολίτες για να προσφεύγουν για την προστασία του Συντάγματος πότε θα υπάρχει Πρόεδρος αποδεκτός από όλους τους πολίτες για την εντιμότητα του, ο οποίος δεν θα ανατρέψει μάλιστα αναιτιολόγητα την υπάρχουσα νομολογία και την Συνταγματική Επιταγή προς εξυπηρέτηση παρανομών ιδιωτικών συμφερόντων 
Επειδη ο συγκεκριμένος νόμος και πρωτίστως το άρθρο 111 ξεπερνώντας κάθε παραβατικότητα , προς εξυπηρέτηση συγκεκριμένων ιδιωτών στον παράνομο πλουτισμό διασύρει και εξευτελίζει ακόμα και τελεσίδικες Δικαστικές αποφάσεις του ίδιου Δικαστηρίου σας 
Επειδή εν γνώσει της δεδομένης αντισυνταγματικότητας αυτού του νόμου τους, προσπαθούν να εισπράξουν πριν την τελική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, μη νόμιμες προκαταβολές οι οποίες δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν λόγω της τραγικής οικονομικής κατάστασης της χώρας, την οποία οι ίδιοι παράγοντες με παρόμοιες (αντισυνταγματικές σε συνεργασία με την Δικαιοσύνη ) αποφάσεις δημιούργησαν, – εξαπατώντας παράλληλα τους πολίτες σε (δεδομένη) περίπτωση ακύρωσης του νόμου, 
Επειδή η παράνομη ενέργεια στρέφεται ευθέως κατά του μέχρι σήμερα νόμιμα και κατόπιν επεξεργασίας του ΣΤΕ πολεοδομικού σχεδιασμού και η παράνομη ενέργεια των ανωτέρω προσώπων αλλοιώνει κακουργηματικά τις εγκεκριμένες μελέτες, ακυρώνοντας στην ουσία 
  • ολοκληρωμένες μελέτες,
  • πρακτικά επεξεργασίας και
  • προεδρικά διατάγματα, 
Και είναι μια πράξη που στρέφεται ευθέως κατά του Δημοκρατικού μας πολιτεύματος
Επειδή πίσω από την αυθαίρετη δόμηση λειτουργεί ένα τεράστιο παράνομο κύκλωμα , το οποίο καλύπτεται από παράγοντες, οι οποίοι, εκτός της οικονομικής παραμέτρου και του μαύρου χρήματος μετατρέπουν αυτήν την κάλυψη, καλύπτοντας αδικήματα και πολεοδομικά εγκλήματα μέσω των πελατειακών σχέσεων, σε είσπραξη ψήφων για να εκλέγονται εις βάρος των συνυποψηφίων τους, διαβρώνοντας εσκεμμένα το Δημοκρατικό πολίτευμα της χώρας.
Επειδή με τον νόμο 3212/03 εδόθησαν διευκολύνσεις σε αυθαίρετα κτίσματα με τον όρο πάλι ότι από «τότε και στο εξής τα πρόστιμα θα ήταν βαρύτατα και….»,κάτι που διαψεύστηκε και ανατράπηκε στην πράξη πάρα τα όσα δήθεν επιχειρήματα των Δικαστών που ανέφεραν και επικαλέσθηκαν αυτοί που προαποφασισμένα ψήφησαν εν γνώση τους την αντισυνταγματική απόφαση 1858/2015
Επειδή όταν αναφερόμαστε σε παράνομη δόμηση, δεν είναι μια απλή ενέργεια ξεκομμένη από την κοινωνία, αλλά μια ενέργεια εις βάρος των άλλων πολιτών και της κοινωνίας ολόκληρης, και η όποια τακτοποίηση παράνομης δόμησης μετά το 1983, προτρέπει τον πολίτη να παρανομήσει και στο μέλλον εις βάρος του άλλου νόμιμου γείτονα του, εις βάρος του συνανθρώπου του, εις βάρος του περιβάλλοντος, εις βάρος του συνόλου των πολιτών και εις βάρος της οικονομίας της χώρας.
Επειδή το άθλιο και πονηρό επιχείρημα ότι «για την αυθαίρετη δόμηση ευθύνεται η πολιτεία» και γι’ αυτό προωθείται αυτή η τακτοποίηση,είναι μια αποδοχή από τα ίδια τα άτομα (που εκφράζουν και ελέγχουν τον κρατικό μηχανισμό που εσκεμμένα διάβρωσαν μέσω εγκληματικών πελατειακών διορισμών ) ότι είναι ανάξια, επικίνδυνα, διαπλεκόμενα και ως εκ τούτου αποδέχονται ότι σχεδόν στο σύνολο τους οι νομοθετικές ρυθμίσεις που ψηφίζουν τα συγκεκριμένα άτομα, δύναται να είναι με την συμμετοχή τους, προϊόντα εγκληματικών πράξεων 
Επειδή η ψήφιση ενός τέτοιου νόμου που είναι η καθοριστική αιτία αυτού του φαινομένου που είναι η προώθηση και στήριξη του παράνομου πολεοδομικού σχεδιασμού στην χώρα μας, που καταστρέφει το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των κατοίκων μιας χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αντίκειται στην συμφωνία ένταξης της χώρας, και ως εκ τούτου ο νόμος όχι μόνο στρέφεται κατά της συμφωνίας σύνδεσης και είναι αιτία για νέες επιβαρύνσεις και πρόστιμα που θα επιβληθούν στην χώρα μας 
Επειδή αυτή η παράνομη ενέργεια αφορά προσωπικά όλους μας, καθώς η όποια αποδοχή της νομιμοποίησης μετά το 1983 αυτής της κορυφαίας παρανομίας για την ποιότητα ζωής, (αλλά και κάθε άλλης εγκληματικής ενέργειας) και η απαλλαγή των ενόχων, κλπ, δίνει το δικαίωμα στον οποιοδήποτε πολίτη να κατασκευάσει και στο μέλλον και φυσικά να τακτοποίησει στο μέλλον με τον ίδιο τρόποαπαιτώντας τα ίδια δικαιώματα με τους προηγούμενους αυθαιρετούντες, μια παράνομη οικοδομή,
  • στερώντας τον ήλιο,
  • την ησυχία,
  • τον χώρο στάθμευσης, 
  • την αξία της περιουσίας
  • και πολλά αλλά
του νομοταγή γείτονα, που θα μπορεί να είναι ο κάθε πολίτης, που θα βρεθεί στο αδιέξοδο αν πρέπει να στραφεί σε πολυέξοδη δικαστική δαπάνη, καθώς και αν ακόμα δικαιωθεί, η δικαστική απόφαση θα είναι κενό χαρτί και δεν θα φέρει κανένα πρακτικό αποτέλεσμα αποκατάστασης της νομιμότητας.
Επειδή οι προωθούντες την επιβράβευση αυτής της καταστροφικής για την χώρα παρανομίας, γνωρίζοντας ότι ο νόμος αυτός είναι κατάφορα αντισυνταγματικός, έσπευσαν να ανακοινώσουν ακόμα και πριν την ψήφιση του νόμου ότι η «τακτοποίηση»θα γίνεται μόνο με την κατάθεση παραβόλου και μιας αίτησης, ώστε να επικρατήσει εξ αυτού πάλι η γνωστή επιχειρηματολογία της διαφθοράς και των παράνομων τετελεσμένων γεγονότων.
Επειδή η επιβράβευση της παρανομίας αυτής, μας θίγει σε πολλές περιπτώσεις προσωπικά ως μεμονωμένα άτομα, ως οικογενειάρχες και ως απλούς πολίτες, αλλά και γενικά ως πολίτες αυτής της χώρας 
Επειδή η εσκεμμένη κατάλυση του Συντάγματος η παραβίαση των Δικαστικών αποφάσεων και η απαξίωση της Δικαιοσύνης θίγει όλους μας 
Επειδή κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 24 Σ, και παρ. 2 κατ΄άρθρο 43 Σ. ο πολεοδομικός σχεδιασμός δηλαδή η πολεοδομική οργάνωση των πόλεων και των οικισμών της Χώρας οποιουδήποτε μεγέθους κατά τρόπο που να εξυπηρετεί τη λειτουργικότητα και την ανάπτυξή τους και να επιτυγχάνει την εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών όρων διαβιώσεως σ΄ αυτούς, έχει ευρύτερες συνέπειες, που δεν περιορίζονται στα όρια του συγκεκριμένου εκαστοτε οικισμού, αλλά επεκτείνονται σ΄ολόκληρη την επικράτεια εν όψει της αλληλεπιδράσεως του τόπου οργανώσεως κάθε οικισμού με τους υπόλοιπους και των επεμβάσεων στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, τις οποίες αφεύκτως συνεπάγεται η πολεοδομική μελέτη.
Επειδή συνεπώς ο τρόπος που έχουν δομηθεί τα αυθαίρετα κτίσματα ευρίσκεται εξ ΄ορισμού εις πλήρη αντίθεση με την ορθή βάσει επιστημονισμών κριτηρίων πολεοδομική οργάνωση των πόλεων και της υπαίθρου και την πλήττουν καίρια, η δε σχέση τους με τα υπόλοιπα δομήσιμα ακίνητα και τους κοινοχρήστους και κοινωφελείς χώρους αφορά όχι μόνο τους κατοίκους της συγκεκριμένης περιοχής, αλλά αποτελεί ζήτημα γενικότερο,
Επειδή με αυτήν την αντισυνταγματική νομοθετική ρύθμιση ακυρώνεται ολοκληρωτικά, 
  •  η ύπαρξη του «πολεοδομικού κεκτημένου» που σημαίνει ότι ο κοινός νομοθέτης και η διοίκηση μπορούν να πραγματοποιούν οποιαδήποτε παρέμβαση στο χώρο αρκεί να βελτιώνουν, ή τουλάχιστον να μην χειροτερεύουν, ως ισχύουν, με νομοθετικές ρυθμίσεις τους, τους όρους διαβίωσης των πολιτών 
  • σωρεία πλέον αποφάσεων του ΣτΕ το οποίον ερμηνεύοντας αυθεντικά το Σύνταγμα της χώρας έχει κρίνει οριστικά και αμετάκλητα ότι με την αυθαίρετη δόμηση προκαλείται τεράστια βλάβη στο περιβάλλον και χειροτερεύουν οι όροι διαβίωσης των κατοίκων πράγμα που έρχεται σε αντίθεση με την ως άνω ρητή συνταγματική επιταγή.
Επειδή δεν νοείται με υποτυπώδης οικονομική ποινή για παράνομη ενέργεια, ενώ ταυτοχρονως ο παρανομών συνεχίζει με την διατήρηση της παράνομης ενεργείας να διατηρεί τα όσα έχει ωφεληθεί και συνεχίζει να επωφελείται καταστρέφοντας την ζωή των πλησίον του και του κοινωνικού συνόλου,
Επειδή η προσβαλλόμενη ΚΥΑ ( και κατ΄ επέκταση όλοι οι νομοί στους οποίους βασίζεται ) είναι ακυρωτέα καθ΄ εαυτή άμεσα, καθ΄οσον είναι και αυτόματα εφαρμοστέα ως οιωνει ατομικές διοικητικές πράξεις, δοθέντος ότι αρκεί κατά την διατύπωση η απλή υποβολή αιτήσεως και καταβολής παραβόλου, προς αυτόματη επέλευση των αποτελεσμάτων της «τακτοποιήσεως» μη απαιτουμένης προς τούτο της εκδόσεως ετέρας διοικητικής πράξεως προσβαλλόμενου αντισυνταγματικού νόμου .
Επειδη ως επιστήμονας Διπλωματούχος μηχανικός μελετητής πολεοδομικών μελετών και επί δεκαετίες προϊστάμενος και υπεύθυνος πολεοδομικού σχεδιασμού , γνωρίζω καλά τις επιπτώσεις της αυθαίρετης δόμησης καθώς αυτή δεν μπορεί να καλυφτεί μια κακώς και αντισυνταγματικά δικαιολογημένη Δικαστική θεωρητική γενική απόφαση όπως η 1858/15 άλλα μια καθαρά ( μετά το 1983 ) εγκληματική πράξη παράνομου πλουτισμού
Επειδή έχουμε ίδιο και ενεστώς έννομο συμφέρον, ως θιγόμενοι πολίτες που μεριμνούν για το συμφέρον της περιοχής τους και την προσωπική και γενική ποιότητα της καθημερινής ζωής τους και στην ομαλή και σύμφωνη με την προστασία του περιβάλλοντος οικιστική και πολεοδομική ανάπτυξη της χώρας 
Επειδή η παρούσα είναι παραδεκτή, νόμιμη, βάσιμη και αληθής 
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και όσους επιφυλασσόμεθα να προσθέσουμε στο μέλλον

ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ
Να γίνει δεκτή η παρούσα αίτηση μας καθ΄ολοκληρίαν
Την ακύρωση της υπ. Αρ. Κ.Υ.Α. αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631/2017 Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου, προϋποθέσεις και έλεγχος μειώσεων ειδικού προστίμου
ΣΧΕΤΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)