Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

«Θέλω και εγώ κανάλι» - Τα ευτράπελα των αδειών

«Θέλω και εγώ κανάλι» - Τα ευτράπελα των αδειώνΠΡΟΚΑΛΕΣΕ  
Η μάχη για τις στη Γενική Γραμματεία Τύπου είχε ξεκινήσει, τα μέτρα ασφαλείας γύρω από το κτίριο δρακόντεια, αλλά ξαφνικά εμφανίστηκε μια που προκάλεσε αίσθηση.
Κρατούσε στα χέρια της έναν φάκελο και είχε μόνο ένα αίτημα: να δώσουν και σε εκείνη ένα κανάλι.

«Ζήτησα να μπώ γιατί θέλω κι εγώ ένα κανάλι αλλά δεν μου άνοιξαν» είπε στους δημοσιογράφους. Και έδειξε το φάκελο που κρατούσε στα χέρια της. Πάνω του, η... γραπτή "πρότασή" της: «Θέλω κι εγώ να ένα κανάλι. Μερσί εκ των προτέρων»...

tilegrafima.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)