Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Ο Θ ΠΑΝΤΑΛΑΚΗΣ ΣΠΑΕΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ LOBBYSTAS.GR.

Του Νίκου Πάσχου

"Δεν οδήγησα την ΑΤΕ στην απαξίωση, αλλά το αντίθετο, κατά το χρόνο που ήμουν Διοικητής της ΑΤΕ, "νοικοκύρεψα" αυτή στα της διαχείρισής της, υλοποίησα επιτυχημένα πρόγραμμα αναδιάρθρωσής της και οι αποφάσεις διάσπασης της ΑΤΕ σε "καλή" και "κακή" ελήφθησαν ερήμην μου από την πολιτική και τραπεζική ηγεσία του τόπου".

               "Ουδεμία απολύτως ανάμειξη και συμμετοχή είχα στην μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων της ΑΤΕ Bank στην Τράπεζα Πειραιώς."
               

"Όσον αφορά τη μεταφορά των δήθεν χρημάτων μου στο Εξωτερικό, έχω να σας δηλώσω ότι όλες οι ενέργειες που αφορούν τα χρήματά μου ήταν νόμιμες και σε κάθε περίπτωση τα χρήματα μου βρίσκονταν στο Εσωτερικό κατά το χρόνο ανακοίνωσης της ανωτέρω αναφερόμενης μεταβίβασης, 27-7-2012, δηλώθηκαν και φορολογήθηκαν από τις αρμόδιες φορολογικές αρχές της χώρας μας".

Για πρώτη φορά μετά το σάλο από την αναφορά του διοικητή της ΤτΕ κ Γ. Προβόπουλου στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, που αποκάλυψε πως κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος της ΑΤΕ μετέφερε το τελευταίο διάστημα 10 εκατ. ευρώ στο εξωτερικό, ο Θ Πανταλάκης λύνει την σιωπή του, προβαίνει σε αποκαλύψεις φωτογραφίζοντας πρόσωπα και καταστάσεις μέσα από το εξώδικο που μας απέστειλε ζητώντας να αποσυρθεί ανάρτηση από το Lobbystas.gr.

 Συγκεκριμένα λάβαμε μέσω email το ακόλουθο εξώδικο.
     
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Του Θεόδωρου Πανταλάκη του Νικολάου, πρώην Διοικητή της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος, κατοίκου …..
ΠΡΟΣ
Τους ιδιοκτήτες, διαχειριστές, συντάκτες και υπεύθυνους ύλης του ηλεκτρονικού ιστολογίου (blogspot) με ηλεκτρονική διεύθυνση lobbystasgr.blogspot.gr.

*****

               Την 12-3-2013 αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα σας σχετικό δημοσίευμα με τίτλο "ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ Γ……. ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΟΙ;" και στο οποίο αναφέρονται ψευδή και συκοφαντικά γεγονότα για το άτομό μου και συγκεκριμένα ότι δήθεν ήμουν υπάλληλος του Σάλλα εγκαταλείποντας τα εκατομμύρια που μου προσέφερε η τράπεζα Πειραιώς για να πάω στην ΑΤΕ για 150.000,00 ευρώ και αν, και ότι λόγω της μη χρηστής διοίκησής και διαχείρισής μου κατέληξε η Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος στα χέρια του δήθεν πρώην "αφεντικού" μου.

               Επιπλέον, κάνετε αναφορά για δήθεν κεφάλαια μου ύψους 10.000.000 ευρώ που δήθεν μεταφέρθηκαν στο Εξωτερικό και ότι αυτή η μεταφορά αποτελεί αντικείμενο εισαγγελικής έρευνας για διερεύνηση των δήθεν αδικημάτων της φοροδιαφυγής και παράνομων εσόδων, σχολιάζοντας μάλιστα την καθυστέρηση, κατ' εσάς, της εισαγγελικής έρευνας.

               Τα ανωτέρω αναφερόμενα είναι ψευδέστατα και συκοφαντικά για το άτομο μου προσβάλλουν βάναυσα την τιμή, την επαγγελματική και κοινωνική μου υπόληψη, δεδομένου του ότι ουδέποτε λειτούργησα ως "Δούρειος Ίππος" κανενός,  οδηγώντας την ΑΤΕ στην απαξίωση, αλλά το αντίθετο, κατά το χρόνο που ήμουν Διοικητής της ΑΤΕ, "νοικοκύρεψα" αυτή στα της διαχείρισής της, υλοποίησα επιτυχημένα πρόγραμμα αναδιάρθρωσής της και οι αποφάσεις διάσπασης της ΑΤΕ σε "καλή" και "κακή" ελήφθησαν ερήμην μου από την πολιτική και τραπεζική ηγεσία του τόπου.

               Ουδεμία απολύτως ανάμειξη και συμμετοχή είχα στην μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων της ΑΤΕ Bank στην Τράπεζα Πειραιώς.

               Όσον αφορά τη μεταφορά των δήθεν χρημάτων μου στο Εξωτερικό, έχω να σας δηλώσω ότι όλες οι ενέργειες που αφορούν τα χρήματά μου ήταν νόμιμες και σε κάθε περίπτωση τα χρήματα μου βρίσκονταν στο Εσωτερικό κατά το χρόνο ανακοίνωσης της ανωτέρω αναφερόμενης μεταβίβασης, 27-7-2012, δηλώθηκαν και φορολογήθηκαν από τις αρμόδιες φορολογικές αρχές της χώρας μας.

               Είμαι ανοιχτός σε κάθε έλεγχο από τις αρμόδιες αρχές και δεν ανέχομαι επ' ουδενί άλλο τον επιχειρούμενο διασυρμό από το δημοσίευμά σας εις βάρος μου, διαμαρτυρόμενος εντονότατα για την εν γένει επανειλημμένη παράνομη  συμπεριφορά σας κατ' εμού, καθώς επ' ουδενί τηρήσατε τους κανόνες που επιτάσσει η δημοσιογραφική δεοντολογία και η δημοκρατικά συντεταγμένη πολιτεία μας.

               Σας προσκαλώ όπως άμεσα αποσύρετε από το σχετικό ιστολόγιο το προσβλητικό και συκοφαντικό εις βάρος μου δημοσίευμά σας, άλλως το λόγο θα έχει εις βάρος σας η Ποινική και Αστική Δικαιοσύνη.

Αθήνα, 14 Μαρτίου 2013
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος
Αλέξανδρος Ι. Στρίμπερης
Ακαδημίας αρ. 35

Η απάντηση του Lobbystas.gr στο εξώδικο του κ. Θ. Πανταλάκη

Στα αναφερόμενα που λέτε οτι «είναι ψευδέστατα και συκοφαντικά για το άτομο μου» θα προσκομίσω, εφόσον επιλέξετε την νομική οδό, 48 δημοσιεύματα του ημερησίου καθώς και Κυριακάτικου τύπου από όπου έχουν αντληθεί τα στοιχεία. 

Για τα «για δήθεν κεφάλαια μου ύψους 10.000.000 ευρώ που δήθεν μεταφέρθηκαν στο Εξωτερικό και ότι αυτή η μεταφορά αποτελεί αντικείμενο εισαγγελικής έρευνας για διερεύνηση των δήθεν αδικημάτων της φοροδιαφυγής και παράνομων εσόδων» θα προσκομίσω, εφόσον επιλέξετε την νομική οδό, τα πρακτικά της επιτροπής διαφάνειας της Βουλής με την δήλωση του κ. Προβόπουλου καθώς επίσης και την δήλωση του κ. Πανταλάκη στην εφημερίδα «Real» «περί των 8.000.000 ευρώ». Ταυτόχρονα έχοντας έννομο συμφέρων θα καλέσω ως μάρτυρα τον αξιότιμο εισαγγελέα κ. Σπύρο Μουζακίτη ο οποίος έδωσε εντολή στο ΣΔΟΕ για διερεύνηση του θέματος όπως έχει καταγραφεί σε 26 δημοσιεύματα του ημερησίου και κυριακάτικου τύπου.  
           
Εάν θεωρείται συκοφαντικό το υπάλληλος του Σάλλα ανακαλώ και λέω ο αντιπρόεδρος της τράπεζας Πειραιώς.

Το «λειτούργησα ως "Δούρειος Ίππος"» είναι δικό σας συμπέρασμα και δεν προκύπτει πουθενά στο κείμενο της ανάρτησης.
   
Τέλος "για την εν γένει επανειλημμένη παράνομη  συμπεριφορά σας κατ' εμού, καθώς επ' ουδενί τηρήσατε τους κανόνες που επιτάσσει η δημοσιογραφική δεοντολογία και η δημοκρατικά συντεταγμένη πολιτεία μας". 
είμαι σε θέση να σας αναγγείλω οτι ήδη εξετάσετε κατόπιν εντολής μου η νομική μου άμυνα όσον αφορά το αυθαίρετο και συκοφαντικό σας συμπέρασμα περί «επανειλημμένης παράνομης  συμπεριφοράς».

Η απάντηση του δημοσιογράφου

Κάνοντας την αναγκαία υπέρβαση που οφείλει κάθε

νοήμων και ειδικότερα κάποιος που τιμά τον τίτλο του δημοσιογράφου – ερευνητή, δεν στέκομαι στο πεδίο των «εξώδικων εντυπωσιασμών» αλλά στο μεδούλι.

 Καταλαβαίνω ότι η κοινή γνώμη κρατά στα αυτιά της «οι Πανταλάκηδες που έβγαλαν λεφτά στο εξωτερικό». 

Για αυτό οφείλετε κ Πανταλάκη πέρα από τις αντοχές και τα ανθρώπινα όρια σας, να μιλήσετε όποτε εσείς κρίνετε  για το τι πραγματικά έχει συμβεί. Ήδη σήμερα κάνατε το πρώτο βήμα. Θα είναι μεγάλη μου τιμή να κάνετε και το δεύτερο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)