Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ. ΠΩΣ; ΤΙ; ΠΟΙΑ;

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ. ΠΩΣ; ΤΙ; ΠΟΙΑ;
του Γιάννη Καϋμενάκη
Mέλος Συντονιστικής Επιτροπής Τ.Ο ΠΑΣΟΚ Καισαριανής
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΥΚΑΜΙΑΣ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:ΓΡΑΦΙΔΟΥ ΓΕΣΘΗΜΑΝΗ
ΜΕΛΗ:ΚΑΥΜΕΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΟΥΤΣΟΥΠΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΠΑΠΑΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΑΓΟΥΛΑΤΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
"....Και εγώ, ο μαλάκας, ακόμα «διαπραγματεύομαι."
Διαπραγματεύομαι με τους (κακώς) δανειστές μου για να πειστούμε, αλλοίλεις, για τον τρόπο αποπληρωμής του...«αβάσταχτου» (κακώς) χρέους μου. Σωστά μέχρι εδώ!
Ο «τρόπος» συνεπάγεται σε α) χρόνο και β) ποσόν
Εν προκειμένω διαπραγματεύεται ΕΝΑΣ «μπατίρης», ένας...«ξεφτίλας», ένας...«κατεστραμμένος», ένας...«ρομά» της Νότιας Ευρώπης με τους 3 «άρχοντες» δανειστές του. Σωστά μέχρι εδώ!!!
Τους...«άρχοντες» που είναι ΕΚΕΙΝΟΙ που ΜΕ...κατάντησαν...ΕΤΣΙ.
Είναι ΕΚΕΙΝΟΙ που ΟΤΑΝ μου πρωτοδάνεισαν τα «πρώτα»...100...γνώριζαν πολύ καλά ότι τα...80...θα τα «έκλεβαν»...συγκεκριμένα άτομα με διεύθυνση και αριθμό.
Είναι εκείνοι που με...ξαναδάνεισαν, με ξαναδάνεισαν...με ξαναδάνεισαν...γνωρίζοντας ότι τέτοιο και ΤΟΣΟ δανεισμό...ΔΕΝ τον αντέχει ο...«κώλος» μου. Και όμως ΜΕ...ΞΑΝΑ...ΜΑΤΑδάνεισαν.
Ξαφνικά μου ζήτησαν τα λεφτά τους (και καλά έκαναν)
Έτσι...«χθες» έστειλαν τους ανθρώπους τους να βάλουν...όρους για το ΠΩΣ θα μαζέψω...ΕΓΩ τα λεφτά για να τους ξεχρεώσω!!!
ΧΩΡΙΣ να αναφερθούν στούς ΓΝΩΡΙΜΟΥΣ «φίλους» τους «κλέφτες», ΜΕ υποχρέωσαν (λέγε το...Μνημόνιο) να τους...«δώσω» (εδώ και 2-3 χρόνια) τα «ιερά και όσια» ΜΟΥ: τα δώρα μου και το 40% της σύνταξής ΜΟΥ (αυτά συνεπάγονται στην 14η, 13η, 12η και 11η σύνταξή ΜΟΥ)
ΜΕ...εξαθλίωσαν, ΧΩΡΙΣ να «ακουμπήσουν», ΟΥΤΕ καν να αναφερθούν στους...«κλέφτες» του...80...απ΄τα...100...διαχρονικά δανεικά.
Συνεχίζω, ο μαλάκας να...«διαπραγματεύομαι», ΟΜΩΣ, για το «κόψιμο ΚΑΙ της 10ης, για την ώρα, σύνταξής ΜΟΥ, με τους αξιότιμους «ανθρώπους» των...«ΑΡΧΟΝΤΩΝ», ένας μάλιστα «είδε» στο μικρό δάκτυλο, του ενός χεριού ΜΟΥ, ένα χρυσό δακτυλιδάκι και «πρότεινε» να μου...«κόψουν» το δάκτυλο.
Θα...«ξεχρέωνα», λέει,...νωρίτερα.
Επειδή σε οποιαδήποτε «διαπραγμάτευση» ο επαιτών ΔΕΝ απαιτεί (ουαί τοις ηττημένοις) ΑΛΛΑ...«σκύβεις»...διαβλέπω, αδέλφια, να...ΜΕΊΝΩ με τρία «δάκτυλα» στο κάθε μου χέρι.
Και εγώ ο κουλός ΔΕΝ ανοίκω σε εκείνους που έκλεψαν διαχρονικά τα 80 από τα 100.
Ανοίκω σε εκείνους που με...«υποχρεώνουν» να πληρώσω τα 100.
Και εγώ, ο μαλάκας, ακόμα «διαπραγματεύομαι».

http://kaymenakis.blogspot.gr/2012/10/blog-post_20.html

(Εστάλη από τον κύριο Γεώργιο Δ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)