Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

ΠΟΣΟ ΑΛΛΑΞΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΑΤΑΤΖΗ........ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ;;;; ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ;;;



ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ....ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ...

"Χθες το βραδυ μιλουσα με εναν πολυ καλο μου φιλο....που υπηρετει στα ΜΑΤ....Και προχθες βρεθηκε στο τραγελαφικο σκηνικο με τους "πληρωμενους" κουκουλοφορους στο Συνταγμα..... Η ερωτησημου... ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ με αυτο που κανεις;;; Που προστατευεις τους βουλευτες;;;; ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ...ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ....Αλλα αυτη ειναι η δουλεια μου..... 


Δευτερη ερωτηση μου... Και τι θα κανεις αν μαζευτει 1.00.000 κοσμος ΕΙΡΗΝΙΚΑ και προσπαθησει να σπασει το οδοφραγμα που στηνετε γιατι ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ;;;....Η απαντηση του;;;;; ΧΗΜΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΠΟΤΕ;;; Δεν κοτανε ρε....Εχουμε Δυνατο Οπλο...Τα Δακρυγονα .....Φτανουν για να τους ΑΠωθησουμε.....


Και συμπληρωνει.....Παρολαυτα εγω ΣΥΜΦΩΝΩ με τους πολιτες και ειμαι ΕΝΑΣ απ αυτους.... Μακαρι να μπουνε μεσα και να τους ΚΑΨΟΥΝ ΟΛΟΥΣ!!!! ....Πως συνδυαζονται ΑΥΤΑ ρε φιλε ΜΑΤΑΝΤΖΗ;;;; Παιδικε μου φιλε που μεγαλωσαμε ΜΑΖΙ ....και σημερα βρισκομαστε σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ;;; ΕΓΩ Να παλευω για ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ....και ΕΣΥ να Πληρωνεσαι για να μου ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ.....Αν αυτο δεν ειναι η ΑΠΑΡΧΗ ενος επικειμενου....ΕΜΦΥΛΙΟΥ...


Μακαρι να μη γινω Μαντης Κακων....ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;;; Ειμαι πια ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ οτι οι ΑΝΔΡΕΣ των ΜΑΤ και ο ΓΑΠ δεν εχουν καμια ΔΙΑΦΟΡΑ.....Ειναι ΜΗ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ που για τα ΕΥΡΩ και τη σιγουρια του ΔΗΜΟΣΙΟΥ πουλανε και τη ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ....."


Χάρης Μπαζάκος-Δημοσιογράφος


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)