Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ (Αφιέρωμα Εξωγήινοι 4ο μέρος)


ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ & ΑΤΙΑ


ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΣΤΟ ΚΑΔΡΟ




Αριστερά:  Θεϊκό σημείο. Στον πίνακα του Μαϊνάρντι, του 15ου αιώνα, υπάρχει μια λεπτομέρεια που μοιάζει με UFO. Η μεγέθυνση έδειξε ότι πρόκειται για ένα φωτεινό σύννεφο. (Πηγή: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 32)
Λέιζερ και διαστημόπλοια 1. «Η Γέννηση» του Λορέντσο Μόνακο. 2. «Ο Ευαγγελισμός» του Κάρλο Κριβέλι. 3. «Η Αγία Τριάδα» του Μποναβεντούρα Σαλιμπένι. 4. Ανθρωποειδείς μορφές που αναπαριστούν τον Ήλιο και τη Σελήνη σε εικόνα της Σταύρωσης που βρίσκεται στο Κόσοβο. (Πηγή: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 32)


Παράξενα αντικείμενα σε πίνακες της Αναγέννησης. Μήπως είναι ιπτάμενοι δίσκοι;


Στις 24 Ιουνίου του 1947 ο Αμερικανός πιλότος Κένεθ Άρνολντ απογειώθηκε από την Ουάσινγκτον για μια πτήση ρουτίνας. Λίγα λεπτά αργότερα ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας τον άκουσε σαστισμένος να αναφέρει την ύπαρξη εννέα κινούμενων αντικειμένων, τα οποία χαρακτήρισε ως ιπτάμενους δίσκους. Ήταν η πρώτη φορά που καθιερώθηκε αυτός ο όρος για την περιγραφή των UFO (Unidentified Flying Objects Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα). Περίπου την ίδια εποχή στην Ιταλία κάποιοι αποφάσισαν να προσεγγίσουν αλλιώς το φαινόμενο. Έτσι δημιουργήθηκε η κλιπεολογία, η οποία υποστήριζε ότι σε ορισμένους πίνακες θρησκευτικού περιεχομένου απεικονίζονταν οι πραγματικοί πρόγονοι του ανθρώπου, οι εξωγήινοι. Ακόμα και σήμερα αυτό το παρακλάδι της ουφολογίας έχει φανατικούς οπαδούς που πιστεύουν ότι οι «θεοί» μάς επισκέφτηκαν σε διάφορες χρονικές περιόδους πάνω στα ιπτάμενα άρματα τους. Μάλιστα η επίσκεψη τους καταγράφηκε από καλλιτέχνες της Αναγέννησης με διακριτικό τρόπο.

Δέσμες φωτός σαν ακτίνες Λέιζερ έλουζαν την Παναγία. Αριστερά: Η Βάπτιση του Χριστού του Ερτ Ντε Γκέλντερ. Μέσο: Το θαύμα του Χιονιού του ΜΑσολίνο ντα Πανικάλε, όπου διακρίνονται σύννεφα με μορφή δίσκου. (Πηγή: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 34)
Καπέλλα και ιπτάμενοι δίσκοιΔεξιά: Η σπηλιά του Σαν Τζερόλαμο. Λαπτομέρεια του πίνακα «Θηβαΐδα» του Πάολο  Ουτσέλο. Το Αγνώστης Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο κάτω στη γωνία είναι απλά το καπέλο ενός ιερομόναχου.  (Πηγή: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 34)

Από τους Ίνκας στον Ντένικεν


Ο όρος «κλιπεολογία» προήλθε από το «clypeus», τη στρογγυλή ασπίδα των Ρωμαίων λεγεωνάριων. Οι ερευνητές έδωσαν αυτό το όνομα γιατί σε ορισμένους πίνακες εμφανίζονται ιπτάμενα αντικείμενα όμοια με φλεγόμενες ασπίδες. Προκύπτει ωστόσο μια εύλογη απορία. Αφού οι πίνακες ανάγονται στο 15ο αιώνα, γιατί οι επίμαγες λεπτομέρειές τους χαρακτηρίστηκαν εξωγήινες μόλις τα τελευταία πενήντα χρόνια; Οι κλιπεολόγοι δίνουν την εξήγηση. Η δεκαετία του 1950 σηματοδότησε την απαρχή της διαστημικής εποχής. Τότε τέθηκαν σε τροχιά οι πρώτοι σοβιετικοί δορυφόροι Σπούτνικ και δρομολογήθηκε το ταξίδι στη Σελήνη. Το ευρύ κοινό απέκτησε κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις αεροδιαστημικής κι άρχισε να μαθαίνει για τα διαστημικά οχήματα. Έτσι τα παράξενα αντικείμενα που την εποχή της Αναγέννησης θεωρούνταν άγγελοι ή σημεία Θείας Επιφοίτησης μπορούσαν να εξηγηθούν τεχνικά. Ήταν διαστημόπλοια και ακτίνες λέιζερ, με τις οποίες οι «εξωγήινοι θεοί» φώτιζαν τα δημιουργήματα τους, εμάς. Ο Έρικ φον Ντένικεν ήταν από τους πρώτους που πίστεψε στη διαστημική προέλευση του Θεού. Το βιβλίο του Chariots of the Gods, Άρματα των Θεών, κυκλοφόρησε το 1974 και μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από τέσσερα εκατομμύρια αντίτυπα. Στις σελίδες του ο Ελβετός συγγραφέας υποστηρίζει ότι όντα από το μακρινό διάστημα εμφανίστηκαν κατά συρροή στη Γη. Οι πρωτόγονοι γήινοι εξέλαβαν τους ουράνιους επισκέπτες ως θεούς. Έτσι δεν είναι τυχαίο ότι τα διαστημόπλοια τους ενσωματώθηκαν σε λατρευτικές παραστάσεις, είτε πρόκειται για ειδώλια των Ίνκας είτε για τους αναγεννησιακούς πίνακες που εξετάζει η κλιπεολογία.


Διαστημική Παναγία


Ο πίνακας «Η Παναγία με το Θείο Βρέφος και τον Άγιο Τζοβανίνο» (στη φωτό, πάνω δεξιά) του Σεμπαστιάνο Μαϊνάρντι είναι χαρακτηριστική περίπτωση συσχετισμού με την κλιπεολογία. Φιλοτεχνήθηκε στα τέλη του 15ου αιώνα και μετά από ενδελεχή έρευνα ορισμένοι ερευνητές υποστήριξαν ότι πίσω από την Παναγία ίπταται ένα UFO. Μεγεθύνοντας μάλιστα τον πίνακα διέκριναν το θόλο και τον πύργο του διαστημοπλοίου! Σ’ ένα άλλο έργο, τον «Ευαγγελισμό» του Κάρλο Κριβέλι, τη μορφή της Παναγίας έλουζε μια ακτίνα την οποία εξέπεμπε ένας ιπτάμενος δίσκος. Για πολλά χρόνια οι υποστηρικτές της κλιπεολογίας προέτασσαν τους δύο πίνακες ως αποδεικτικά στοιχεία της θεωρίας τους. Εντούτοις εμπεριστατωμένες μελέτες έδειξαν ότι τα υποτιθέμενα UFO δεν ήταν παρά τυπικά μοτίβα της αναγεννησιακής τέχνης. Έτσι στον πίνακα του Μαϊνάρντι το μυστηριώδες αντικείμενο δεν είναι παρά ένα φωτεινό σύννεφο. Παρόλο που η μορφή του δεν παραπέμπει στα συνήθη σύννεφα, οι ιστορικοί μάς διαβεβαιώνουν ότι το μοτίβο των φωτεινών νεφών χρησιμοποιούνταν από ορισμένους ζωγράφους της Αναγέννησης. Στον «Ευαγγελισμό» του Κάρλο Κριβέλι μια μεγέθυνση υψηλής ανάλυσης έδωσε τέλος στο μυστήριο. Οι ιστορικοί τέχνης ανακάλυψαν ότι το ιπτάμενο αντικείμενο ήταν μια δίνη αγγέλων χαμένη μέσα στα σύννεφα. Το φως που έλουζε την Παρθένο Μαρία ήταν συμβολική απεικόνιση της επιφοίτησης του Αγίου Πνεύματος. Πρόκειται για διαδεδομένη αναπαράσταση, που επαναλαμβανόταν σε αρκετά έργα από την εποχή του Μεσαίωνα.


Το πρώτο ελικόπτερο


Ο πίνακας «Η Παρθένος και το Βρέφος με τον Άγιο Μπενό» (στη φωτό κάτω), ανωνύμου, βρίσκεται στην Εκκλησία του Σεν ΙποI λίτ ντι Βιβόν, στη Γαλλία. Το θείο Βρέφος κρατά στο χέρι Του κάτι που μοιάζει με ελικόπτερο. Έτσι υπέθεσαν ότι το αντικείμενο αυτό αναπαριστούσε ένα αεροσκάφος που σχεδιάστηκε εκείνη την εποχή από τον Λεονάρντο ντα Βίντσι.
Κορδονάκι. Στην πραγματικότητα είναι ένα παιχνίδι γνωστό ως μουλινέτ, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε γύρω στα 1390. Αναπαριστά ένα μικρό ανεμόμυλο. Οι έλικες του κατασκευάστηκαν με τέτοιο τρόπο, ώστε με το τράβηγμα ενός κορδονιού να μπαίνουν σε κίνηση και να παραγάγουν θόρυβο. 

 (Πηγή Φώτο: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 34)

Είμαστε όλοι άλιεν!


Στη γνωστή ταινία Σούπερμαν, λίγο πριν καταστραφεί ο πλανήτης Κρύπτον οι κάτοικοι του έστειλαν στη Γη μια κάψουλα μ’ ένα βρέφος για να διασωθεί το γένος τους. Παρόμοια διαστημικά «πακέτα» ανακάλυψαν οι κλιπεολόγοι στην εικόνα της Σταύρωσης που φυλάσσεται στη Μονή του Βισόκι Ντέτσανι στο Κοσσυφοπέδιο. Οι κυνηγοί UFO υποστήριξαν ότι τις δύο κάψουλες χειρίζονταν άνθρωποι. Ανάλογες παραστάσεις υπήρχαν και στην εικόνα της Σταύρωσης που βρίσκεται στον Καθεδρικό Ναό της Σβετιτσκχοβέλι στη Μτσκχέτα της Γεωργίας. Είναι γεγονός ότι κάποιος χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις βυζαντινής αγιογραφίας θα μπορούσε να συμπεράνει ότι στους πίνακες αυτούς αναπαρίσταται κάποιο είδος διαστημικής μηχανής. Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Σε αρκετές βυζαντινές εικόνεςΣταύρωσης απεικονίζονται εκατέρωθεν του Ιησού ο Ήλιος και η Σελήνη. Πολλές απ’ αυτές εμφανίζουν τα δύο ουράνια σώματα με ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Κατά συνέπεια, η άγνοια ιστορικών γνώσεων οδήγησε τους  οπαδούς της κλιπεολογίας να ταυτίσουν τα δύο ουράνια σώματα με αστροναύτες.

 

Στόλος από UFO. «Η Βάπτιση του Χριστού», με τα σύννεφα σε σχήμα δίσκου, είναι έργο του Πιέρο ντέλα Φραντσέσκα και βρίσκεται στην Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου.  (Πηγή: Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σελ. 35)

Σπούτνικ και Λέιζερ


Δυο ακόμα πίνακες υποτίθεται ότι κρύβουν διαστημικά οχήματα. Ο ένας είναι «Η Βάπτιση του Χρίστου» του Ερτ Ντε Γπέλντερ, ο οποίος εκτίθεται στο Μουσείο Φιτξουίλιαμ, στο Κέιμπριτζ της Αγγλίας. Σ’ αυτόν ένας ιπτάμενος δίσκος στέλνει από ψηλά μια λαμπρή ακτίνα, φωτίζοντας τη σκηνή της Βάπτισης του Χριστού. Στην πραγματικότητα το ουράνιο αντικείμενο δεν είναι ιπτάμενος δίσκος αλλά ένας φωτεινός δακτύλιος στο κέντρο του οποίου βρίσκεται η Περιστερά, σύμβολο του Αγίου Πνεύματος, απεικόνιση πολύ συχνή στη χριστιανική τέχνη. Και στα Ευαγγέλια το Άγιο Πνεύμα περιγράφεται από τους Αποστόλους με τη μορφή λευκής Περιστεράς. «Η Αγία Τριάδα» του Μποναβεντούρα Σαλιμπένι (1595), που φυλάσσεται στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου στο Μονταλτσίνο, είναι η δεύτερη περίπτωση. Ένα μυστηριώδες αντικείμενο εμφανίζεται ανάμεσα στο Χριστό και στον Πατέρα. Η εκτόξευση του πρώτου δορυφόρου, του σοβιετικού Σπούτνικ, πυροδότησε τη φαντασία των κλιπεολόγων. Η ομοιότητα μεταξύ των δύο αντικειμένων ήταν προκλητικά έντονη. Τόσο ο Σπούτνικ όσο και η σφαίρα διέθεταν πανομοιότυπες κεραίες. Εκείνες του Σπούτνικ βέβαια ήταν πραγματικές και χρησίμευαν για την επικοινωνία με τη Γη. Στον πίνακα του Σαλιμπένι δεν ήταν τίποτε άλλο από τα σκήπτρα που κρατούσε ο Πατέρας και ο Υιός στον ουράνιο θρόνο τους. Οι ίδιοι μελετητές είναι πεπεισμένοι ότι το παράξενο σφαιρικό αντικείμενο αναπαριστά το σύμπαν με τον Ήλιο και τη Σελήνη.


Θεωρίες συνομωσίας


Απ’ όλα όσα έχουν υποστηρίξει οι κλιπεολόγοι μέχρι σήμερα, υπάρχει κάτι που εν αγνοία τους είναι πέρα για πέρα αληθινό. Γεγονός είναι ότι η απαρχή της διαστημικής εποχής έδωσε την αφορμή για την ανακάλυψη όλων αυτών των εικαστικών ιπτάμενων δίσκων. Ασφαλώς η κατασκευή των σύγχρονων διαστημικών οχημάτων δε μας εφοδίασε μ’ έναν οδηγό για να αναγνωρίσουμε διαστημόπλοια περασμένων εποχών. Ο άνθρωπος, καθηλωμένος για εκατομμύρια χρόνια στη Γη, είδε μέσα σε δέκα χρόνια τους ορίζοντες του να αποκτούν συμπαντική υπόσταση. Έτσι κάποιοι ευφάνταστοι συνδύασαν τη νέα εποχή με το παρελθόν. Διόλου τυχαία, τη δεκαετία που η κλιπεολογία έκανε την εμφάνιση της στην Ιταλία, στις ΗΠΑ διατυπώθηκαν οι πρώτες θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με τους εξωγήινους. Το εξωγήινο διαστημόπλοιο που κατέπεσε στο Ρόζγουελ καθώς και ο πιλότος του, τον οποίο εξέτασαν βιολόγοι, παραμένουν μυστήριο που εξετάζουν οι απανταχού ουφολόγοι. Ίσως στο μέλλον η εδραίωση μιας νέας επιστήμης δώσει και πάλι την αφορμή για νέες φανταστικές ιστορίες. Όταν ολοκληρωθεί η χαρτογράφηση του ανθρώπινου γονιδιώματος ίσως κάποιοι ανιχνεύσουν κρυμμένους κώδικες προγραμματισμένους από έναν ανώτερο εξωγήινο πολιτισμό.
Πηγή:  Περιοδικό Focus, τεύχος 40, Μάρτιος 2004, Ρούλα Λουκοπούλου, άρθρο Εξωγήινοι στο Κάδρο, σσ. 32 35

Για να μάθετε πιο πολλά:
William H. Stiebing Jr, Ancient astronauts, εκδόσεις Prometheus Books
Στο Διαδίκτυο: Εμπεριστατωμένη μελέτη του αρχιτέκτονα Ντιέγκο Κουόγκι σχετικά με τα UFO και τους πίνακες υπάρχει στη διεύθυνση www. sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO.htm στα ιταλικά.

ΤΑ ΑΓΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ)


Γεωμετρικά σχήματα, τα λεγόμενα αγρογλυφικά, αγνώστης προελεύσεως, εις τους κάμπους της Νότιας Αγγλίας. Εμφανίστηκαν και αλλού, όπως και στην Ολλανδία. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega Channel, εκπομπή Γκρίζες Ζώνες, χειμώνας 2002)


ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

 

Αριστερά  και άνω διακρίνεται το δυαδικό (μαθηματικό) μύνημα που είχε σταλεί από την ΝΑΣΑ εις το διάστημα προς επικοινωνία με άλλες νοήμονες μορφές ζωής, το 1974. Εμφανίστηκε δίπλα από ένα τηλεσκόπιο εις την Αγγλία. Λίγες μέρες αργότερα, δίπλα του εμφανίστηκε ένα τρισδιάστατο πρόσωπο, το οποίο διακρίνεται και σε κάδρο πίσω από τον ώμο του καθηγητή. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega Channel, εκπομπή Γκρίζες Ζώνες, χειμώνας 2002)

Σύμφωνα με τον Μάικλ Γκίλμαν, καθηγητή αρχιτεκτονικής και ερευνητή (εικόνα κάτω αριστερά), ακόμη και με ολάκερη την σημερινή τεχνολογία, θα χρειάζονταν 4 εβδομάδες και εκατομμύρια λίρες για να κατασκευαστεί, όπως κατασκευάστηκε αντίστοιχα μόνο μέσα σε μια νύχτα, το τρισδιάστατο πρόσωπο εις το χωράφι, το οποίο εικονίζεται ανωτέρω. Βέβαια το παράλογο και ασύμβατο της ιστορίας αυτής, δεν είναι μόνο ο τρόπος και ο χρόνος κατασκευής του προσώπου αλλά το εξής:
1. Ο άνθρωπος απέστειλε το δυαδικό σήμα εις το διάστημα προς επικοινωνία το 1974, επειδή ακριβώς δεν είχε, ούτε έχει προς το παρόν τα μέσα για να ταξιδέψει σε μεγάλες διαστημικές αποστάσεις προς ανεύρεση άλλων μορφών νοήμων ζωής και επειδή δεν είχε την πολυτέλεια να μακρυλογήσει το συνέπτυξε εις την εικονιζόμενη μορφή.
2. Ένας όμως εξωγήινος πολιτισμός, ο οποίος υποτίθεται ζωγράφισε το τρισδιάστατο πρόσωπο εις το χωράφι, τι νόημα έχει να «στέλνει» μηνύματα εις τον άνθρωπο, εφόσον έχει πρόσβαση εις τον πλανήτη; Αν δεν είχε πρόσβαση, πώς δεν θα μπορούσε να ζωγραφίζει εις το χωράφι αυτό; Αλλά και αν υποθέσει κανείς πως αυτός ο εξωγήινος πολιτισμός, είχε την τεχνολογική δυνατότητα να ζωγραφίζει εξ αποστάσεως εις τον πλανήτη μας, γιατί δεν ζωγράφισε έγραψε ένα ολάκερο κείμενο, παρά αρκέστηκε στην ζωγραφιά ενός προσώπου, που λίγα μόνο μπορεί να πει;
Ποιος ο σκοπός και ο εμπαιγμός της νοημοσύνης των ανθρώπων και από ποιόν;


ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ


Αριστερά: Στιγμιότυπο από το βίντεο των σφαιρών J. Wabey. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega Channel, εκπομπή Γκρίζες Ζώνες, χειμώνας 2002)
Μέσο: Στιγμιότυπο από ερασιτεχνική λήψη των φωτινών ιπτάμενων σφαιρών (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega Channel, εκπομπή Γκρίζες Ζώνες, χειμώνας 2002)
Δεξιά: Ο καθηγητής αρχιτεκτονικής Μάικλ Γκίλμαν. Υποστηρίζει την εξωγήινη θεωρία, η οποία όμως έχει κενά, εφόσον γήινη εξήγηση δεν μπορεί να δοθεί με ασφαλή μεθοδολογία, τουλάχιστον για την ώρα. (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega Channel, εκπομπή Γκρίζες Ζώνες, χειμώνας 2002)

Βίντεο 00: Μέγεθος: 116 KbΔιάρκεια: 50΄΄. Παρουσίαση των ιπτάμενων σφαιρών που κατασκευάζουν τα αγρογλυφικά. Σχολιάζει ο καθηγητής αρχιτεκτονικής Μάικλ Γκίλμαν το βίντεο J. Wabey.
Βίντεο 01: Μέγεθος: 103 KbΔιάρκεια: 6΄΄. Οι ιπτάμενες σφαίρες σε μεγάλος κάδρο βίντεο ενώ σχεδιάζουν αγρογλυφικά. Από το βίντεο J. Wabey
Βίντεο 02: Μέγεθος: 305 KbΔιάρκεια: 16΄΄. Οι ιπτάμενες σφαίρες στο βίντεο J. Wabey
Βίντεο 03: Μέγεθος: 310 KbΔιάρκεια: 16΄΄. Ένα άλλο βίντεο όπου μια φωτεινή σφαίρα δημιουργεί μια καθίζηση των σπαρτών και μετά περιφέρεται εις το χωράφι.

Γεωμετρικό σχήμα σε αγρογλυφικα. Κάτω αριστερά διακρίνεται Αιγυπτιακό θρησκευτικό σύμβολο (Πηγή Φώτο: Τηλεοπτικός Σταθμός Mega Channel, εκπομπή Γκρίζες Ζώνες, χειμώνας 2002)

Η σχεδίαση εις τα αγρογλυφικά της Νότιας Αγγλίας, ακόμη και θρησκευτικών συμβόλων παγανιστικών θρησκειών, με παράλληλη παράλειψη του συμβόλου του σταυρού ή του προσώπου του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού, συμβόλου με πανανθρώπινη αξία και νόημα αν όχι παγκοσμίως, τουλάχιστον για την Αγγλία, καταντά περίεργη, όχι μόνο ως προς τα μέσα δημιουργίας των κύκλων, αλλά και ως προς τον σκοπό δημιουργίας τους. Αν η δημιουργία των αγρογλυφικών είναι απόρροια πνευματικής δυνάμεως, τότε δεν έχει σχέση με τον Ιησού Χριστό. Αυτό είναι πασιφανές για πολλούς λόγους:
1ον διότι ο Ιησούς Χριστός δεν θα βιάζε την ελεύθερη βούληση που ο Ίδιος έδωσε εις τον άνθρωπο ζωγραφίζοντας κύκλους μέσα εις τους οποίους δεν αποκαλύπτεται καν ο ίδιος
2ον Δεν έχει νόημα η κατασκευή γεωμετρικών σχημάτων από τον Ιησού Χριστό άνευ σωτηριολογικής ωφελείας. Πόσο μάλλον, όταν το όλο θέμα οδηγεί  σε πνευματική απώλεια μερικούς.
3ον διότι αν είναι πνευματικές οι δυνάμεις, είναι φανερό γιατί ζωγραφίζουν αρχαία θρησκευτικά σύμβολα και όχι ουδένα Χριστιανικό:
«2 ἐν τούτῳ γινώσκετε τὸ πνεῦμα τοῦ Θεοῦ· πᾶν πνεῦμα ὃ ὁμολογεῖ Ἰησοῦν Χριστὸν ἐν σαρκὶ ἐληλυθότα, ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστι· 3 καὶ πᾶν πνεῦμα ὃ μὴ ὁμολογεῖ τὸν Ἰησοῦν Χριστὸν ἐν σαρκὶ ἐληλυθότα, ἐκ τοῦ Θεοῦ οὐκ ἔστι· καὶ τοῦτό ἐστι τὸ τοῦ ἀντιχρίστου, ὃ ἀκηκόατε ὅτι ἔρχεται, καὶ νῦν ἐν τῷ κόσμῳ ἐστὶν ἤδη.»

Στις μεσαιωνικές παραστάσεις, τα αγρογλυφικά παριστάνονται ως έργα δαιμόνων και αυτού του διαβόλου, εφόσον δεν υπάρχει καμιά άλλη επιστημονική εξήγηση και επειδή η παρουσία του Θεού απουσίαζε από το υπερφυσικό φαινόμενοhttp://www.apologitis.com/

Συνεχίζεται... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ιστολόγιο μας δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή.
Παρακαλούμε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες, επίσης οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας.
Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα διαγράφονται.
Τα σχόλια πλέον ελέγχονται από τους διαχειριστές του ιστολογίου, γιαυτό θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην εμφάνιση τους. Γενικά γίνονται όλα αποδεχτά, εκτός από αυτά που είναι διαφημίσεις ή απάτες.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
(επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)